rss
Erős a felújítási hajlandóság, de a magyarok többsége tájékozódás helyett inkább csak aggódik a munkálatok miatt

Erős a felújítási hajlandóság, de a magyarok többsége tájékozódás helyett inkább csak aggódik a munkálatok miatt

Sokan szívesen belevágnának otthonuk átalakításába, de a várható költségek megtervezése komoly fejtörést okoz a magyar családoknak, és ez hamar kedvüket szegi – derült ki a VELUX Magyarország Kft. megbízásából készült átfogó kutatásból. A felmérés szerint az anyagi források előteremtése mellett problémát jelent a munkálatokhoz szükséges szabadidő hiánya és a megfelelő szakember kiválasztása is.

Kulcsinformációk

  • A tetőtér-beépítést, illetve felújítást tervezők esetében a megkérdezettek mintegy fele ugyan szívesen beépítené a padlásteret vagy felújítaná a tetőteret, de komolyan aggódik a költségek miatt – a tetőtér-beépítők esetében ez az arány 57%-ot, a felújítóknál 50%-ot tesz ki.
  • A pénzbeli források előteremtése mellett a többség a kellő szabadidő hiányát fogalmazta meg az otthonnal kapcsolatos tervek gátjaként: a tetőtér-hasznosítást tervezők esetében 28%, a felújításban gondolkodók esetében pedig 27% véli úgy, hogy felújításra vagy bővítésre egyszerűen nincs ideje.
  • A tetőtér-beépítést tervezőknél magas (23%) azok aránya, akik számára gondot okoz a megfelelő építőanyagok kiválasztása, és tartanak a rossz döntések következményeitől. Esetükben éppen ezért nehézkesebb a megfelelő szakember megtalálása is (32% véli így).
  • A tervek elkészítése ugyancsak a beépítést fontolgatóknak jelent nagyobb kihívást (30%), a felújításban gondolkodók erre kevésbé tekintenek problémaként (11%).
  • Egy tapasztalt kivitelező ismeri a mindenkori hatósági szabályozást, így pontos tájékoztatást adhat arról, mely esetekben engedélyköteles a tetőtér-beépítés.
  • A szakmai segítség az időhiánnyal kapcsolatos problémák kapcsán is megoldást jelenthet, hiszen így a munkálatok nem igényelnek állandó megrendelői jelenlétet, és egy megbízható csapat a lehető legrövidebb idő alatt elvégzi a munkákat.

Eredeti közlemény

Erős a felújítási hajlandóság, de a magyarok többsége tájékozódás helyett inkább csak aggódik a munkálatok miatt

Fotók

A fotókért kérjük, kattintson az alábbi képre.

Erős a felújítási hajlandóság, de a magyarok többsége tájékozódás helyett inkább csak aggódik a munkálatok miatt

Idézetek

Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. ügyvezetője

„A padlástér beépítése vagy a meglévő tetőtér felújítása nagyobb kiadással járó munkálatok egy család életében, amelyek ráadásul hosszú távra szólnak. Saját, Padlásból Tetőtér pályázatunk tapasztalatai is azt igazolják, hogy a szakember bevonása nem csak a kivitelezés minősége miatt lényeges. Egy specialista ugyanis képes feltérképezni a lakók várható jövőbeli igényeit is, így olyan tervvel tud szolgálni, amely egyszerűbbé teszi a terek jövőbeli átalakítását. A komfortérzet növelésében és a fenntartási költségek csökkentésében fontos szerepe van továbbá a nyílászárók megfelelő elhelyezésének, hogy maximalizáljuk a helyiségekbe beáramló napfény és friss levegő mennyiségét. Ezek helyének meghatározása szintén a szakember feladata. Ha magunk választjuk ki az ablakokat, akkor érdemes megkérdezni a beszerelés kapcsán a gyártó javaslatát. A VELUX vállalatnál a termékeinkhez igény szerint akár kivitelezőt is ajánlunk.”

„A tető felújítása, a tetőtér beépítése vagy felújítása nem csak komfortérzetünket növeli, de hosszabb távon jelentősen csökkentheti a költségeket is. Érdemes alaposan átgondolni döntésünket, amelyben segíthet az is, ha érveinket, ellenérveinket összeírjuk, és megvitatjuk egy szakemberrel, vagy akár az általunk választott építőanyag gyártóval. Az aggodalmak helyett így pontos tájékoztatást kaphatunk, és jobb rálátásunk nyílik elképzeléseink jövőbeli előnyeire.”

Háttérinformációk

A VELUX Magyarország Kft-ről

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön és Fertőszentmiklóson, amellyel a régió egyik legnagyobb foglalkoztatója.

A VELUX Magyarország Kft. 1986 óta van jelen a hazai piacon, és egyike a 300 legnagyobb profitot termelő magyarországi vállalatnak. Piacvezetőként élen jár az innovatív, energiatakarékos és környezetbarát termékek fejlesztése terén. A vállalat célja, hogy termékeivel – amelyek a tetőn keresztül természetes fényt és friss levegőt biztosítanak az épületekben – minőségi és egyúttal energiatakarékos lakóterek, munkahelyek jöjjenek létre. A VELUX Magyarország Kft-t 2016 januárjában CSR Hungary Díjjal ismerték el Biztonsági Kiválóság cselekvési programjáért.
www.VELUX.hu

Az Energiaklub Szakpolitikai Intézet és Módszertani Központról

Az Energiaklub 25 éve dolgozik a hatékony és környezetbarát energia-megoldások térnyeréséért Magyarországon. Kutatásaikkal, képzéseikkel és a széles körű kommunikációval a céljuk, hogy mind az energiát termelők, mind a felhasználók másként viszonyuljanak az energiához. Piackutatásaik és piacelemzéseik segítenek megalapozott piaci döntéseket hozni és azokat jól kommunikálni.
www.energiaklub.hu


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr