rss
Hazai közlekedésinformatikai fejlesztés nyújt segítséget a sofőrképzésben

Hazai közlekedésinformatikai fejlesztés nyújt segítséget a sofőrképzésben

A megfelelő szaktudással rendelkező járművezetők hazai állományának bővítését szolgáló sofőrképzéshez járulhat hozzá egy olyan magyar fejlesztésű megoldás, amelynek használatával a fuvarozásban és közúti áruszállításban érintett vállalatok folyamatosan nyomon követhetik, és ezáltal fejleszthetik a járművezetők vezetéstechnikai képességeit.

Kulcsinformációk

  • A hazai fuvarozó vállalatoknál egyre nagyobb kihívást jelent a megfelelő képzettséggel rendelkező járművezetők felvétele, illetve a meglévő sofőrállomány szaktudásának továbbfejlesztése, a változatos fuvarfeladatok, illetve a különböző rakománytípusok és útviszonyok eltérő vezetéstechnika alkalmazását teszik szükségessé.
  • A WebEye Magyarország szakértői szerint a helyes vezetési stílus elsajátításával a fuvarozók számottevő mértékben csökkenthetik a nem megfelelő járműhasználatból eredő többletkiadásokat, 5-12%-kal visszaszoríthatják az üzemanyagköltségeket, növelhetik az általuk használt tehergépjárművek élettartamát, emellett akár 15-20%-kal mérsékelhetik a járművek szervizköltségeit.
  • A hazai fejlesztésű, a nemzetközi piacon is egyedülálló vezetési stíluselemző megoldás részletes értékelést biztosít a fuvarozó cégeknek a járművezetők vezetési stílusát leginkább meghatározó tényezőkről: a gázpedál helyzetéről, a tempomat és a retarder használatáról, az intenzív fékezések számáról és időtartamáról, a fordulatszám megválasztásáról, a nyomatékeloszlásról, valamint a saját súllyal történő kigurításról.
  • A rendszer előre meghatározott súlyszámok alapján értékeli a sofőrök teljesítményét, és statisztikai adatokat szolgáltat a menedzsment tagjai számára eredményeikről.
  • Az eszköz használatával akár már 1-2 héten belül érzékelhető eredmények érhetőek el. A teljes folyamat az adatok begyűjtésétől a járművezető oktatásáig, illetve vezetési képességeinek ismételt kiértékeléséig megközelítőleg 3 hónapot vesz igénybe. A rendszer nagyságrendileg már 2000 kilométernyi vezetést követően képes részletes értékelést adni a vezetést befolyásoló tényezőkről.

Eredeti sajtóközlemény

Hazai közlekedésinformatikai fejlesztés nyújt segítséget a sofőrképzésben

Idézet

Deszpot Károly, a WebEye Magyarország ügyvezetője

„A rutinos, évtizedes tapasztalattal rendelkező járművezetők továbbképzéséhez a vezetési stílus elemzése és értékelése éppúgy hozzájárul, mint a pályakezdők betanításához. Egy fuvarozóvállalat költséghatékony működése érdekében ugyanis az új gépkocsivezetők oktatása mellett a meglevő sofőrállomány tagjaiban az évek során rögzült típushibák korrigálása is elengedhetetlen. A vezetési stíluselemző segítségével a fuvarozók naprakész információkat szerezhetnek arról, hogy a járművezetőnek mely területen van szüksége továbbképzésre, a vállalatvezetés pedig folyamatosan nyomon követheti a sofőrök fejlődését, és ellenőrizheti az oktatások eredményességét.”

Kép

Deszpot_Karoly
Deszpot Károly, a WebEye Magyarország ügyvezetője

Kapcsolódó tartalmak

A WebEye Magyarország honlapja

A Lambda-Com vállalatcsoport honlapja

Céginformáció

WebEye Magyarország Kft.

A WebEye Magyarország Kft. az Európa 14 országában jelen lévő 100 százalékban magyar tulajdonú Lambda-Com közlekedésinformatikai cégcsoport tagja. A Lambda-Com közlekedésinformatikai cégcsoport vezető szolgáltatása a telematikai-(Mobile Resource Management), szállítmányozási biztonságot támogató „WebEye megoldás”, amely GPS/GPRS technológia alkalmazásával a nap 24 órájában, valós időben teszi lehetővé a járművek mozgásának, útvonalának elemzését.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr