rss
A helyreállítást követő arculatváltással, valamint nagyszabású közösségi tervekkel újult meg a 19. századi cseh sörgyár

A helyreállítást követő arculatváltással, valamint nagyszabású közösségi tervekkel újult meg a 19. századi cseh sörgyár

  • 7 ápr, 2015
  •  

A 2004-ben még a csőd szélén álló Rohozec sörgyár megújulásnak és marketing stratégiájának egyik alappillére volt az 1826-ban épített gyárkomplexum felújítása. A sörgyár újjászületésével az épület a környék turistáinak kedvelt kirándulóhelyévé vált, az élmény- és közösségi alapú szolgáltatások sikerében fontos szerep jutott a hangulatos, egyedi, korhű hangulatot biztosító építészeti megoldásoknak.

Kulcsinformációk

  • 2005-ben a Rohozec sörgyár  egy komolyan veszteséges üzem volt, amelyből a tulajdonosok egy nyereséges vállalkozást akartak létrehozni. Ehhez alapvető arculatváltásra volt szükségük: a sör minőségét javító technológiai beruházások mellett az épületkomplexum felújítása is szükségessé vált a sör hírnevének javítása érdekében.
  • A felújítás 2010-ben vette kezdetét. Az eredetihez hasonló arculat létrehozása érdekében a felújítók korabeli fényképeket használtak. Az épület arculatát alapvetően meghatározó elemek közé tartoztak az ablakok és a homlokzat, így ezekre külön figyelmet fordítottak.
  • Az ablakgyártót a felújítással megbízott fővállalkozó, a Termil cég választotta ki. Az Inoutic társaság PVC profiljaiból már hosszú ideje ablakokat gyártó Okna Tanvald cég termékei minden szempontból megfeleltek az elvárásoknak, így a sörgyár alapítóinak egykori rezidenciájául szolgáló kastély ablakai esetében is az Inoutic Arcade sorozatának dió dekorfelületű profiljaira esett a választás. A nyílászárókkal kapcsolatban fontos szempont volt a profilok minősége és garantált élettartama. Az Okna Tanvald gyártó Inoutic Arcade profiljai ezeknek is maradéktalanul megfeleltek.
  • A sörgyár felújítása lehetővé tette egy új üzleti stratégia kialakítását, amelynek lényege a vásárlókkal való közvetlen kapcsolat kialakítása. A tulajdonosok különféle rendezvényekkel várják a látogatókat, így hagyományos sörfesztivállal, koncertekkel színesített nyári fesztivállal. A rohozeci sörgyár jövőjét a turizmusban, valamint a kulturális-társadalmi élet fellendítésében látják.
  • A felújítás azonban még nem ért véget: a gazdasági, illetve a társasági tevékenység tereinek különválasztása érdekében éppen most zajlik a sörgyár hátsó oldala felőli új bekötőút építése. Az épületek tetőzetének kijavítását is tervbe vették, továbbá a kastély belső tereinek felújítására is sor kerül, amelyek reprezentációs célt szolgálnak majd, mint a 19. században, amikor uradalmi sörfőzde üzemelt itt.

Eredeti közlemény

A helyreállítást követő arculatváltással, valamint a nagyszabású közösségi tervekkel újult meg a 19. századi cseh sörgyár

Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

Inoutic Arcade ablakrendszerek

Háttérinformációk

Az Inoutic-ról

Az Inoutic / Deceuninck ma a műanyag feldolgozó ipar egyik vezető gyártójaként ismert. Az anyavállalatot, a Deceuninckot 1937-ben alapították Belgiumban. Az Anger testvérek Thyssen Polymer Vállalatának köszönhetően 1956-ban elkezdődött a PVC gyártás a németországi Bogenben. Az ablakrendszerek gyártása az 1960-as években indult el Belgiumban, majd 1975-ben Németországban. A Thyssen Polymer vállalatot a Deceuninck 2003-ban magába olvasztotta, és két évvel később nevét Inoutic-ra változtatta. A Deceuninck anyavállalat Csehországban is rendelkezett leányvállalattal 1993 óta, amely a Deceuninck, spol. s r.o. nevet viselte, viszont 2012-ben a márkanév egységesítésére irányuló folyamat eredményeképpen minden közép-európai Deceuninck csoporthoz tartozó leányvállalat felvette az Inoutic nevet. Az Inoutic / Deceuninck 2015-ben immár 22 éve képviselteti magát Közép-Európában.

A Deceuninck nemzetközi műanyag-feldolgozó hálózata a világ több mint 75 országban van jelen leányvállalataival. A vállalatóriás a kiemelkedő minőségű PVC ajtó- és ablakrendszereket, fal- és tető burkolatrendszereket, valamint az elegáns bel- és kültéri formai megoldásokat képviseli. Az Inoutic név három részből adódik össze: „Inside”, „Outside” and „Ingeneering Creativity”. Mindezek a vállalat azon célját fejezik ki, amely alapján kiváló műszaki megoldásokat felvonultató termékekkel kívánja összekötni a különböző típusú épületek kül- és beltereit. Az időtlen formavilágot képviselő és tartós termékek magas minőségű összetétele több mint 50 éves élettartamot garantál.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr