rss
A magyarok többségét mágnesként vonzzák az akciók

A magyarok többségét mágnesként vonzzák az akciók

  • 6 okt, 2014
  •  

Havonta egyszer tart élelmiszer nagybevásárlást, a szűkös anyagi lehetőségek miatt előre megtervezi vásárlásait, 3-4 különböző üzletbe jár és aktívan keresi az akciókat – ezek a fő jellemzői az átlagos magyar vásárlónak. A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.

Kulcsinformációk

  • A szűkös büdzsé miatt a fogyasztók 94%-a tervezi meg az élelmiszervásárlást előre és 45%-a csak egyszer tart egy hónapban élelmiszer nagybevásárlást.
  • A vásárlók kétharmada tisztában van azoknak a termékeknek az áraival, amit általában vásárol, és az árak változásait is észleli.
  • A vonzó promóciók is nagyon fontosak a vásárlók számára, 29%-uk hajlandó boltot váltani miattuk, és további 28%-uk – bár ritkán vált üzletet – kedvenc boltjában aktívan keresi az akciókat.
  • A TCC hazánkban megvalósított hűségprogramjait követő felmérések szerint az eladások 7%-kal is növelhetőek a gyakoribbá váló vásárlásoknak és a magasabb vásárlói költéseknek köszönhetően. Még fontosabb és hosszabb távú hatással jár, hogy a programok közel 20%-kal is képesek növelni a vásárlók érzelmi elköteleződését és 10%-kal azok arányát is, akik ismerőseiknek ajánlják a boltot.
  • A TCC szerint a lassan javuló fogyasztó hangulat mélyebb változásokat hoz majd a vásárlói szokásokban, amivel tovább nő majd a jelentősége a következő években a hűségprogramoknak, amelyek érzelmileg motiválják a fogyasztókat, hogy adott kiskereskedőnél vásároljanak.

Eredeti sajtóközlemény

A magyarok többségét mágnesként vonzzák az akciók

Idézet

Manfred Litschka, a TCC regionális értékesítési igazgatója

Az egyre tudatosabbá és igényesebbé váló vásárlók mindig valami újra vágynak. Hűségprogramjaink ezekre az igényekre adnak válaszokat azzal, hogy a fogyasztókat megajándékozzák és növelik a vásárlás élményét. A vásárlói programok sikerének kulcsa a fogyasztó számára is vonzó, jó ajánlat. A magyar vásárlók körében az ingyenes ajándékokat kínáló hűségprogramok népszerűbbek, mint a pontgyűjtő akciók, amelyekben a jutalomhoz egy kiegészítő összeg fejében lehet hozzájutni. Utóbbi programok termékeit gyakran drágának tartják, és érzelmileg is kevésbé befolyásolja őket, mivel nem érzik úgy, hogy a kiskereskedő megjutalmazná őket.

Infografika

Céginformáció

TCC

• A TCC világszerte 32 irodával működik több mint 60 országban, és 250-nél is több – túlnyomó részt élelmiszer, illetve üzemanyag értékesítéssel foglalkozó – kiskereskedővel dolgozik együtt.

• A TCC olyan programokat tervez, amelyek a vásárlás gyakoriságának, az átlagos tranzakciós értéknek és más lényeges teljesítménymutatóknak a javításával növelik az üzlet értékesítési eredményeit.

• Az 1991-ben alapított TCC a világ számos vezető kiskereskedelmi láncával működött együtt olyan sikeres programokat megvalósítva, amelyek a bevétel és a piaci részesedés tekintetében is konkrét és mérhető növekedést eredményeztek.

• Több mint 6000 eredményes program tapasztalatával a háta mögött a TCC olyan programokat alakít ki, amelyek sikeresen tudják megváltoztatni a vásárlói szokásokat. Az ügyfelekkel folytatott szoros egyeztetések alapján cégre szabottan tervezi és valósítja meg a programokat, miközben egy dolgot tart szem előtt – pozitív és mérhető változást érjen el ügyfeleinél.

• A TCC szolgáltatási magában foglalják a kampánytervezést, a jutalom beszerzést, a logisztikát, a kreatív szolgáltatásokat, a program menedzsmentet, a programok eredményének mérését és elemzését.

• További információk a TCC honlapján (http://www.tccglobal.com/en/), a TCC blogjában (http://blog.tccglobal.com/), és Twitter falán https://twitter.com/TCC_Global.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr