rss
Az országos kajak-kenu bajnokság IV. korcsoportjának legjobbjai idén is WebEye Vándorhajókat kaptak

Az országos kajak-kenu bajnokság IV. korcsoportjának legjobbjai idén is WebEye Vándorhajókat kaptak

Immár harmadik alkalommal vehették át a legkiválóbb fiatal kajak-kenu versenyzők a sportág legjobbjainak járó piros WebEye Vándorhajókat a július 25-27. között, Sukorón megrendezett Gyermek, Kölyök és Serdülő Magyar Bajnokságon. Az ifjú bajnokok edzéseken és versenyeken egyaránt használhatják a különleges sporteszközöket a következő egy évben.

Kulcsinformációk

  • 2014. július 25-27. között Sukorón rendezték meg a Gyermek, Kölyök, Serdülő Magyar Bajnokságot és Kolonics György emlékversenyt.
  • Hosszú éveken keresztül minden alkalommal az adott év győztes versenyzői kapták meg a híres piros csepeli vándorhajókat, 2012-ben pedig a Lambda-Com Kft. újraindította ezt a hagyományt.
  • Immár harmadik alkalommal adták át a három piros „WebEye Vándorhajót” a Kölyök IV. évfolyam, vagyis a 14 éves versenyzők korcsoportjában indulók legjobbjainak.
  • Az elmúlt két év győztesei a mai napig aktív résztvevői a hazai bajnokságoknak, ahol folyamatosan az élmezőnyben tudnak maradni.
  • Eddigi teljesítményük is bizonyítja, hogy megfelelő támogatás mellett ezek a tehetséges fiatalok a következő években méltó utódaivá válhatnak azon felnőtt versenyzőknek, akik jelenleg a világ legjobbjai közé tartoznak.

Eredeti sajtóközlemény

Az országos kajak-kenu bajnokság IV. korcsoportjának legjobbjai idén is WebEye Vándorhajókat kaptak

Fotó

Kapcsolódó tartalmak

A WebEye Magyarország honlapja

A Lambda-Com vállalatcsoport honlapja

Háttérinformáció

A Lambda-Com vállalatcsoport számára nagy jelentőséggel bír a hazai sportélet támogatása, a sport, mint életforma népszerűsítése, továbbá a hagyományos értékek tisztelete, éppen ezért 2012-ben újraélesztették a legendás piros vándorhajók átadásának hagyományát.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr