rss
Felkészülten érték a fuvarozókat az e-útdíj rendszer februári változásai

Felkészülten érték a fuvarozókat az e-útdíj rendszer februári változásai

A fedélzeti eszközön történő tengelyszám állítás lehetőségeivel kapcsolatban érdeklődtek a legtöbben az útdíjat érintő változtatások bejelentését követően. Hazánk legnagyobb bevallási közreműködője, a WebEye Magyarország tapasztalatai szerint a fuvarozók tudatosan tájékozódtak az őket érintő változásokról: közel a duplájára nőtt a szolgáltató operátorközpontjába érkező hívások száma az átállás időszakában.

Kulcsinformációk

  • Február 9-én újabb módosításokon esett át az e-útdíj rendszer, az ezt követő időszakban pedig megduplázódott a WebEye Magyarország operátorközpontjába érkező hívások száma.
  • Az e-útdíj rendszer módosítása során a legfontosabb változás a tengelyszám-beállítást érintette, hiszen járművenként felül kell vizsgálni a korábban megadott adatokat a HU-GO portálon, valamint arról is nyilatkozniuk kell az úthasználóknak, hogy a továbbiakban hol kívánják beállítani ezt az értéket.
  • A változásokat követő átállási időszak alatt az OBU-s tengelyszám állítás bekapcsolása miatt keresték legtöbben a WebEye Magyarország ügyfélszolgálatát.
  • Sokan érdeklődtek továbbá az e-mailben kapott értesítések felől, mivel ezek száma látványosan megemelkedett a változásokat követően.
  • A WebEye Magyarország azt javasolja a sofőröknek, hogy amennyiben az ugrási menetillesztés kapcsán feltűnően sok értesítés érkezik, akkor minél hamarabb ellenőriztessék a szerkezetet bevallási közreműködőjükkel, hiszen csak így biztosítható annak megfelelő működése.

Eredeti sajtóközlemény

Felkészülten érték a fuvarozókat az e-útdíj rendszer februári változásai

Idézet

Bagossy Tamás, a WebEye Magyarország ügyvezetője

„Tapasztalataink szerint az e-útdíj rendszer legutóbbi módosítása nem okozott fennakadásokat, az ügyfeleink pedig mára jóval tudatosabban tájékozódnak a változtatásokról. Az útdíj rendszer tavaly nyári bevezetése óta számos alkalommal módosult, a finomhangolások pedig minden esetben az addigi tapasztalatokra támaszkodtak. Arra számítunk, hogy a rendszer tökéletesítése folytatódni fog, s így a jövőben is lesznek még módosítások.”

„Ügyfeleink jelentős hányada igényelte vállalatunktól a fedélzeti egységen keresztül történő tengelyszám állítást. Korábban is ez volt az egyik legnépszerűbb szolgáltatásunk, hiszen segítségével egyszerűen és kényelmesen változtatható ez az érték. Rendszerünkön keresztül fokozatosan dolgozzuk fel ezeket az igényeket. Fontosnak tartjuk felhívni a fuvarozók figyelmét arra, hogy a tengelyszám aktuális beállításáról érkező e-mail üzenetet a kapcsolattartók mindenképp várják meg indulás előtt, hiszen ezzel a visszaigazolással elkerülhető az esetlegesen nem regisztrált állítás okozta büntetés.”

Kép

Bagossy Tamás

Kapcsolódó tartalmak

A WebEye Magyarország honlapja

A Lambda-Com vállalatcsoport honlapja

Céginformáció

WebEye Magyarország Kft.

A WebEye Magyarország Kft. az Európa 14 országában jelen lévő 100 százalékban magyar tulajdonú Lambda-Com közlekedésinformatikai cégcsoport tagja. A Lambda-Com közlekedésinformatikai cégcsoport vezető szolgáltatása a telematikai-(Mobile Resource Management), szállítmányozási biztonságot támogató „WebEye megoldás”, amely GPS/GPRS technológia alkalmazásával a nap 24 órájában, valós időben teszi lehetővé a járművek mozgásának, útvonalának elemzését.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr