rss
Ablakcserekor nem sajnáljuk a pénzt a minőségre

Ablakcserekor nem sajnáljuk a pénzt a minőségre

Friss kutatási adatok szerint az alacsony építkezési kedv ellenére a tetőtérben élő magyarok szívesen költenek otthonuk modernizálására, de kölcsönhöz csak 10 százalékuk folyamodna.

A tetőtérben élő családok számára az ablakok cseréje jelenti az egyik legfontosabb lépést a lakás felújításakor, átalakításakor – derült ki a VELUX Magyarország Kft. megbízásából végzett kutatásából. A felmérés továbbá rámutatott arra is, hogy a vásárlók hosszú távra terveznek, így az új ablak kiválasztásakor nem az ár, hanem a minőség az elsődleges szempont. Az ablakcserét 90 százalékuk meglévő forrásból finanszírozza, és csupán 10 százalék folyamodik banki kölcsönhöz vagy kér családi, baráti segítséget. A nem ismert, új kivitelezők felé alacsony a bizalom.

Kulcsinformációk

  • A kutatás szerint a tetőtérben élők többsége inkább jelenlegi otthonát újítja fel, és csak 20 százalékuk vág bele új építkezésbe. A válaszadók fele lakásának átépítésével, modernizálásával gondoskodik a család megváltozott igényeinek megfelelő lakókörnyezetről, és csak mintegy 30 százalékuk bővíti otthonát.
  • A lakásfelújítás 40 százalékban a régi, elavult tetőablakok újakra cserélését jelenti.
  • Az új tetőtéri ablakok kiválasztásakor a vevők számára fontosabb a minőség, mint az ár.
  • A vásárlók 90 százaléka meglévő forrásból vásárol új ablakot, s csak 10 százalékuk vesz fel hitelt vagy kér kölcsön családjától, barátaitól.
  • A minőség mellett szintén meghatározó a korábbi pozitív tapasztalat: a vevők szívesebben választanak olyan márkát, amellyel eddig is meg voltak elégedve.
  • Az új tetőtéri ablakok beépítése gyakran más felújítási munkákkal párhuzamosan zajlik. A megkérdezettek fele az ablakcsere mellett a tető hőszigetelését és a beltéri festés-mázolást is egyidőben végzi.
  • A tetőtéri ablakok beépítésével a felmérésben résztvevők háromnegyede olyan szakembert bízott meg, akit barátok, ismerősök ajánlottak, vagy akivel már korábban jó tapasztalatokat szereztek.

Eredeti közlemény

Ablakcserekor nem sajnáljuk a pénzt a minőségre – Friss kutatási adatok szerint az alacsony építkezési kedv ellenére a tetőtérben élő magyarok szívesen költenek otthonuk modernizálására, de kölcsönhöz csak 10 százalékuk folyamodna

Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

A VELUX Magyarország Kft. honlapja

A VELUX Cégcsoport honlapja

Miért érdemes ablakot cserélni? Ilyen volt, ilyen lett!

Háttérinformációk

A VELUX Magyarország Kft-ről

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft. 1986 óta van jelen a hazai piacon – a 300 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.

A VELUX Cégcsoportról

A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr