rss
A színes nyílászárók egyre népszerűbbek Magyarországon is

A színes nyílászárók egyre népszerűbbek Magyarországon is

Fele annyi időt töltünk egy új ablakkeret színének kiválasztásával, mint a rövidtávra szóló lakás-kiegészítők árnyalatával 

Az ablakok funkcionális szerepükön túl jelentősen befolyásolják az épületek külső és belső képét is. Éppen ezért fontos, hogy lakásfelújításkor, vagy építkezéskor figyelembe vegyük a kívánt enteriőr jellegzetességeit, formavilágát, és ezek ismeretében válasszuk ki a nyílászárók színét is. Az Inoutic európai tapasztalatai szerint körülbelül fele annyi időt töltünk el az évtizedekre szánt ablakkeretek színének kiválasztásával, mint a rövidtávra szóló lakás-kiegészítők árnyalatával. A színvariációknak azonban csak a fantázia szab határt, hiszen az Inoutic számos színvariánsban kínálja ablakrendszereit. 

Kulcsinformációk

  • Az Inoutic európai tapasztalatai szerint körülbelül fele annyi időt töltünk az évtizedekre szánt ablakkeretek színének kiválasztásával, mint a rövidtávra szóló lakás-kiegészítők árnyalatával.
  • Az Inoutic Eforte ablakrendszere speciális üvegezésének köszönhetően további hőszigetelő anyag bevonása nélkül biztosítja a passzívházaktól elvárt szigorú energiatakarékossággal kapcsolatos határértékeket. Akár 56 mm vastagságú biztonsági vagy hőszigetelő üveg beépítésével is rendelhető, és más passzívház ablakrendszerekkel ellentétben színes fóliák segítségével teljes egészében az igényeknek megfelelően alakítható.
  • Az Inoutic ablakrendszerei kiváló alternatívát jelentenek a színekre vágyóknak — a vállalat 5 színcsoportban, összesen 40 különböző variánsban kínálja ablakrendszereit.
  • A változatos megjelenésről az Inoutic színes fóliái gondoskodnak, amelyek különböző kombinációi más-más küllemet kölcsönöznek az ablakok mindkét oldalának, és évtizedekre biztosítják azok szín- és felületi védelmét.
  • Az Inoutic Eforte és Prestige ablakrendszereihez az 5 speciális árnyalatot tartalmazó Architecture Colors összeállításban is elérhetővé tette fóliáit — a Titanium Plus színek prémium felületkezelésű exkluzív alumínium és fémhatású megjelenést biztosítanak. E fóliák ellenállóbbak és karbantartásuk is egyszerűbb, felületükről könnyen eltávolíthatóak a graffitik és falfirkák is.

Eredeti közlemény

A színes nyílászárók egyre népszerűbbek Magyarországon is 

Fényképek

 

Kapcsolódó tartalmak

Az Inoutic öt színcsoportja 

Az Inoutic PVC ablakai  

Céginformációk

Az Inoutic-ról 

Az Inoutic / Deceuninck ma a műanyag feldolgozó ipar egyik vezető gyártójaként ismert. Az anyavállalatot, a Deceuninckot 1937-ben alapították Belgiumban. Az Anger testvérek Thyssen Polymer Vállalatának köszönhetően 1956-ban elkezdődött a PVC gyártás a németországi Bogenben. Az ablakrendszerek gyártása az 1960-as években indult el Belgiumban, majd 1975-ben Németországban. A Thyssen Polymer vállalatot a Deceuninck 2003-ban magába olvasztotta, és két évvel később nevét Inoutic-ra változtatta. A Deceuninck anyavállalat Csehországban is rendelkezett leányvállalattal 1993 óta, amely a Deceuninck, spol. s r.o. nevet viselte, viszont 2012-ben a márkanév egységesítésére irányuló folyamat eredményeképpen minden közép-európai Deceuninck csoporthoz tartozó leányvállalat felvette az Inoutic nevet. 

A Deceuninck nemzetközi műanyag-feldolgozó hálózata a világ több mint 75 országban van jelen leányvállalataival. A vállalatóriás a kiemelkedő minőségű PVC ajtó- és ablakrendszereket, fal- és tető burkolatrendszereket, valamint az elegáns bel- és kültéri formai megoldásokat képviseli.
Az Inoutic név három részből adódik össze: „Inside”, „Outside” and „Ingeneering Creativity”. Mindezek a vállalat azon célját fejezik ki, amely alapján kiváló műszaki megoldásokat felvonultató termékekkel kívánja összekötni a különböző típusú épületek kül- és beltereit. Az időtlen formavilágot képviselő és tartós termékek magas minőségű összetétele több mint 50 éves élettartamot garantál.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr