rss
Magyarországon terjeszkedik Európa egyik vezető ablak- és építőipari rendszer forgalmazója

Magyarországon terjeszkedik Európa egyik vezető ablak- és építőipari rendszer forgalmazója

A kiváló hang- és hőszigetelő PVC ablakrendszerek iránti növekvő hazai igényekre építve az Inoutic magyarországi piaci részesedésének növelését tűzte ki célul. Az Európa egyik vezető PVC ablakgyártójához, a Deceuninck csoporthoz tartozó vállalat jelenleg Magyarország 10 vezető ablakforgalmazója közé tartozik, és forgalmának 80%-a ezekből a gazdaságos, energiahatékony és környezetbarát megoldásokból származik.


Kulcsinformációk

  • Az Inoutic / Deceuninck, spol. s r.o. a belga Deceuninck cégcsoport leányvállalata, amely leányvállalataival együtt a világ több mint 75 országában globális műanyag feldolgozó hálózatot alkot. A jelenleg Magyarország első tíz ablakforgalmazója közé tartozó Inoutic vállalat piaci pozíciójának erősítésével a legnagyobb három közé kíván jutni.
  • A cégcsoport 2012-ben eladásait 3,9 %-kal, 556,9 millió euróra növelte. Termékeik 1993 óta érhetőek el a magyarországi piac számára is.
  • Az Inoutic az ablakforgalmazók számára ablak- és ajtórendszereket kínál, amelyekhez a gyártók hegesztő, üveg- és vasmunkát biztosítanak.
  • Az ablak- és ajtóprofilok teszik ki az Inoutic eladásainak 80 %-át, míg a forgalom fennmaradó részét építőipari rendszerek, így az egyedi Twinson anyagból készülő teraszok, kerítésrendszerek, kültéri burkolatok és PVC ablakpárkányok alkotják.
  • Az Inoutic a teljes közép-európai régiót – Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot is Brnóból, Csehországból szolgálja ki.
  • A vállalatot 1956-ban alapították. Magyarországon 3, Brnóban 60 munkatársat foglalkoztat. 2012 óta közép-európai leányvállalatai (Németországban, Csehországban és Lengyelországban) egységesen Inoutic márkanéven vannak jelen a piacon.

Eredeti közlemény

Magyarországon terjeszkedik Európa egyik vezető ablak- és építőipari rendszer forgalmazója

Idézetek

Radek Slabák, az Inoutic vezérigazgatója:

„A magyar vásárlók elsősorban a kiváló hang- és hőszigetelő és egyben költségtakarékos megoldást jelentő PVC ablakrendszereket részesítik előnyben; ezek értékesítéséből származik magyarországi forgalmunk 80%-a. Ügyfeleink számára vonzó, hogy e nyílászárók beépítésével lakásaik fűtési költségeit akár 40 %-kal is csökkenthetik, elkerülhetik a zajterhelés okozta stresszt, továbbá hosszú távon is meg tudják őrizni ingatlanjaik minőségét. Mindez a páralecsapódás és huzat kiküszöbölésének köszönhető.”

Búcsi János, az Inoutic értékesítési menedzsere:

„Kiemelkedő a kereslet a magyarországi piacon a Twinson kompozit anyagú építőipari rendszereink iránt is. A fa és PVC legelőnyösebb tulajdonságainak egyesítésével olyan új megoldást kínálunk, amely ötvözi a természetes megjelenést és a fa melegségét, mindezt minimális karbantartási igénnyel. Míg a trópusi keményfát a veszélyeztetett esőerdőkből termelik ki, addig a Twinson-hoz megújuló erdőkből származó fenyőfát használunk. A Twinson PEFC tanúsítvánnyal rendelkezik és 100%-ban újrahasznosítható.”


Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

Az Inoutic Vállalat magyar nyelvű honlapja

A Deceuninck Cégcsoport honlapja


Háttérinformációk

Az Inoutic-ról
Az Inoutic / Deceuninck ma a műanyag feldolgozó ipar egyik vezető gyártójaként ismert. Az anyavállalatot, a Deceuninckot 1937-ben alapították Belgiumban. Az Anger testvérek Thyssen Polymer Vállalatának köszönhetően 1956-ban elkezdődött a PVC gyártás a németországi Bogenben. Az ablakrendszerek gyártása az 1960-as években indult el Belgiumban, majd 1975-ben Németországban. A Thyssen Polymer vállalatot a Deceuninck 2003-ban magába olvasztotta, és két évvel később nevét Inoutic-ra változtatta. A Deceuninck anyavállalat Csehországban is rendelkezett leányvállalattal 1993 óta, amely a Deceuninck, spol. s r.o. nevet viselte, viszont 2012-ben a márkanév egységesítésére irányuló folyamat eredményeképpen minden közép-európai Deceuninck csoporthoz tartozó leányvállalat felvette az Inoutic nevet.
A Deceuninck nemzetközi műanyag-feldolgozó hálózata a világ több mint 75 országban van jelen leányvállalataival. A vállalatóriás a kiemelkedő minőségű PVC ajtó- és ablakrendszereket, fal- és tető burkolatrendszereket, valamint az elegáns bel- és kültéri formai megoldásokat képviseli.
Az Inoutic név három részből adódik össze: „Inside”, „Outside” and „Ingeneering Creativity”. Mindezek a vállalat azon célját fejezik ki, amely alapján kiváló műszaki megoldásokat felvonultató termékekkel kívánja összekötni a különböző típusú épületek kül- és beltereit. Az időtlen formavilágot képviselő és tartós termékek magas minőségű összetétele több mint 50 éves élettartamot garantál.

Az Inoutic / Deceuninck, spol. s r.o. a belga Deceuninck cégcsoport leányvállalata, amely leányvállalataival együtt a világ több mint 75 országában globális műanyag feldolgozó hálózatot alkot. Jelenleg Magyarország első tíz ablakforgalmazója közé tartozó Inoutic vállalat piaci pozíciójának erősítésével a legnagyobb három közé kíván jutni.

A cégcsoport 2012-ben eladásait 3,9 %-kal, 556,9 millió euróra növelte. Termékeik 1993 óta érhetőek el a magyarországi piac számára is.

Az Inoutic az ablakforgalmazók számára ablak- és ajtórendszereket kínál, amelyekhez a gyártók hegesztő, üveg- és vasmunkát biztosítanak.

Az ablak- és ajtóprofilok teszik ki az Inoutic eladásainak 80 %-át, míg a forgalom fennmaradó részét építőipari rendszerek, így az egyedi Twinson anyagból készülő teraszok, kerítésrendszerek, kültéri burkolatok és PVC ablakpárkányok alkotják.

Az Inoutic a teljes közép-európai régiót – Csehországot, Szlovákiát és Magyarországot is Brnóból, Csehországból szolgálja ki.

A vállalatot 1956-ban alapították. Magyarországon 3, Brnóban 60 munkatársat foglalkoztat. 2012 óta közép-európai leányvállalatai (Németországban, Csehországban és Lengyelországban) egységesen Inoutic márkanéven vannak jelen a piacon.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr