rss
Hazai szolgáltató központok lehetnek a nemzetközi trendek nyertesei

Hazai szolgáltató központok lehetnek a nemzetközi trendek nyertesei

A Deloitte hatodik alkalommal készítette el globális felmérését, melyben a vállalatok úgynevezett Shared Service Centerekkel (SSC), vagyis saját szolgáltató központjaikkal kapcsolatos tapasztalatait vizsgálja. A felmérés szerint egyre inkább jellemző, hogy a cégek a költséghatékonyság mellett más szempontokat is figyelembe vesznek a szolgáltató központok létrehozásakor, vagy az egyes folyamatok kiszervezésekor. A Deloitte arra számít, hogy a nemzetközi trendek nyertesei között a magyarországi SSC-k is ott lesznek majd.

Kulcsinformációk

  • A felmérés eredményei szerint a vállalatok egyre inkább arra törekszenek, hogy egy adott szolgáltató központból több kontinenst is ki tudjanak szolgálni.
  • Az egyes országokat tekintve a legvonzóbb célpontok versenyében Magyarországot csupán Lengyelország előzi meg a régión belül.
  • A Deloitte felmérése megállapítja, hogy a központok létrehozásánál, kiválasztásánál a felmerülő munkaerő-költségek még mindig fontos szerepet játszanak, de egyre növekvő érdeklődés mutatkozik a jobban képzett munkaerő iránt
  • az SSC-k egyre inkább a stratégiai fontosságú területek és a hozzáadott értékkel bíró folyamatok működtetés terén jutnak szerephez

Az eredeti sajtóközlemény

Hazai szolgáltató központok lehetnek a nemzetközi trendek nyertesei

Fotók, ábrák

Toth_Vazul

Videó



Idézet

Tóth Vazul, a Deloitte Zrt. igazgatója:

“A felmérés szerint a hagyományos vállalati funkciók, mint például az adózási vagy jogi feladatok terén is egyre nagyobb szerep jut a szolgáltató központoknak, mivel egyre több cég ismeri fel, hogy ezeknek a korábban tabunak számító területeknek a kiszervezésével jelentős megtakarításokat érhetnek el, és egyúttal a kockázataikat is érdemben csökkenthetik.”

Kapcsolódó tartalmak

Korábbi sajtóanyagok

Céginformáció

A Deloitte-ról

A Deloitte számos iparágban nyújt könyvvizsgálati, valamint adó-, vezetési, pénzügyi tanácsadási és jogi szolgáltatásokat (ügyfeleinknek együttműködő ügyvédi irodánk, a Szarvas, Falcsik és Társai Ügyvédi Iroda nyújtja a jogi tanácsadási szolgáltatásokat) állami és magáncégek részére egyaránt. Több mint 150 országban jelen lévő hálózatán keresztül a Deloitte világszínvonalú szakértelemével és minőségi szolgáltatásaival segíti ügyfeleit abban, hogy megfeleljenek az előttük álló üzleti kihívásoknak. A Deloitte mintegy 195 000 szakértője egytől egyig arra törekszik, hogy a kiválóság mércéjévé váljon.
A Deloitte név az Egyesült Királyságban “company limited by guarantee” formában alapított Deloitte Touche Tohmatsu Limited társaságra és tagvállalatainak hálózatára utal, melyek mindegyike önálló, egymástól elkülönülő jogi személy. A Deloitte Touche Tohmatsu Limited és tagvállalatai jogi struktúrájának részletes bemutatását a következő link alatt találja: www.deloitte.hu/magunkrol.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr