rss
FJÄLLTÅG – múltat idéző, egyedi, limitált kiadású textilkollekció

FJÄLLTÅG – múltat idéző, egyedi, limitált kiadású textilkollekció

Izgalmas emlékek inspirálták az IKEA tervezőit az új textilsorozat megalkotásakor. A FJÄLLTÅG minden darabja egy történetet mesél el a múlt és a jelen, az egyszerű és a romantikus összekapcsolásával. A tervezők Svédországba, az 1880–1920 közötti időszakba nyúltak vissza ihletért – azokba az időkbe, amikor az ország egyfelől az iparosodást, másfelől a mezőgazdaságon alapuló társadalmi berendezkedést tekintette feladatának.

Kulcsinformációk

  • A FJÄLLTÅG sorozat múltbéli történeteket mesél el például egy, a francia Madame Boilève virágüzletéből származó, 1907. január 27-ei keltezésű átvételi elismervény, vagy egy hölgyet ábrázoló, de minden hölgy iránti tiszteletet megtestesítő fénykép, vagy egy képeslap által ihletett, tipikusan svéd marhalegelő ábrázolásának segítségével.
  • A FJÄLLTÅG azokat az időket idézi, amikor a szövet színeit természetes pigmentek alkották, amikor a foltozás és átalakítás az anyagok természetes életciklusát jelentette. Az újrafelhasználás során a paplanhuzatból párnahuzat lett, majd patchwork darabka egy másik paplanhuzatban.
  • Természetesen: a FJÄLLTÅG kiemeli az anyagok – például a lenvászon, a pamut és a bársony – nyers, eredeti tulajdonságait.
  • Egyszerűen: a FJÄLLTÅG megtestesíti a kézimunka és a textíliák iránti rajongást.
  • Az új, különleges textilsorozat, a FJÄLLTÅG a cseh, magyar és szlovák régió minden áruházában kapható, 2012. december 1-jétől meghatározott ideig, illetve a készlet erejéig.

Eredeti közlemény

FJÄLLTÅG – múltat idéző, egyedi, limitált kiadású textilkollekció

Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

Az IKEA honlapja

Facebook – IKEA Magyarország

Háttérinformációk

Az IKEA-ról

A svéd eredetű IKEA lakberendezési vállalatot 1943-ban alapította Ingvar Kamprad. Az IKEA célja „szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára”. Üzleti elvük, hogy formatervezett, praktikus lakberendezési termékek széles választékát kínálják olyan alacsony áron, hogy az emberek nagy többsége megengedhesse azokat magának. Az IKEA vállalatnak összesen 337 áruháza van 40 országban/területen, melyek közül 40 az IKEA Csoport szervezetén kívül működik. Az IKEA Csoport áruházai évente 590 millió látogatót fogadnak. Kérjük, látogass el a www.IKEA.com weboldalra.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr