rss
Jim Beam dédunokája mutatta be a legújabb  whiskey-különlegességeket Budapesten

Jim Beam dédunokája mutatta be a legújabb whiskey-különlegességeket Budapesten

Fred Noe, a bourbon whiskey-k legelismertebb nemzetközi szakértője, a Jim Beam Master Distillere (vezető párlatkészítője) tartott ma kóstolóval egybekötött előadást az ital készítésének kulisszatitkairól és legfrissebb trendjeiről a budapesti Hard Rock Café-ban. A szakértő a már jól ismert ízek és aromák mellett bemutatta legújabb bourbonjét, a Devil’s Cut-ot is, amelynek elkészítése egy új technológián, a fahordók által felszívott whiskey-mennyiség kinyerésén alapul.

Kulcsinformációk

  • Az első budapesti „Whiskey Akadémián” Fred Noe, a Jim Beam whiskey-k Master Distillere a világszerte kedvelt ital történetéről, hagyományairól is mesélt a magyar közönségnek, majd különböző párlatokat kóstoltatott a résztvevőkkel.
  • A bourbon whiskey 1770-ben született meg, amikor először pároltak le kukorica whiskey-t, amelyet szenes tölgyfahordókban érleltek.
  • A bourbon kizárólag az USA-ban állítható elő, minimum 2 évig érlelik, legalább 51%-ban kukoricából készül, ezen túl a tiszta víz az egyetlen hozzávaló, amely a borbuon whiskey-hez adható.
  • Az Akadémián a már jól ismert White, Black, a valódi mézzel elegyített, négyéves érlelésű Honey vagy éppen a természetes feketecseresznye aromájú Red Stag kóstolók mellett lehullt a lepel a Jim Beam Devil’s Cut-ról is.

Eredeti sajtóközlemény

Jim Beam dédunokája mutatta be a legújabb whiskey-különlegességeket Budapesten

Fred Noe videóüzenete



Fotógaléria

Idézet

Fred Noe, a bourbon whiskey-k legelismertebb nemzetközi szakértője, a Jim Beam Master Distillere
„A bourbon whiskey napjainkban világszerte reneszánszát éli. Különösképp megnőtt az érdeklődés a legmagasabb minőségű, prémium kategóriás termékek iránt. Ennek hátterében az áll, hogy a fogyasztók ízlése az évek során egyre inkább szofisztikáltabbá vált, az ital kedvelői mára minőséget, komplexitást és az ízek igazi harmóniáját várják el egy bourbon whiskey-től.”

Kapcsolódó tartalmak

A Jim Beam weboldala

A Jim Beam magyar Facebook oldala

Tudnivalók a Jim Beamről

A Jim Beam egyike az első kukoricából készült whiskey-knek, és az 1795-ben alapított vállalat az elmúlt több mint 200 év során a világ legismertebb és legkelendőbb bourbon márkájává vált. 2012-ben immár a család hetedik generációjának tagjai gondoskodnak a Jim Beam whiskey-k töretlen népszerűségéről: Fred Noe 2003-ban lépett legendás dédapja nyomdokaiba, hogy a vállalat Master Distillereként népszerűsítse a bourbon whiskey-t, és hogy mindenkivel megismertesse azt a hagyományt, amely az elmúlt évszázadok során a whiskeykészítés legnagyobbjai közé emelte az egykori családi műhelyt.
A Jim Beam 1970-ben lett először Amerika legtöbbet vásárolt Bourbon whiskey-je, 2005-ben pedig már a 10 milliomodik hordót töltötte meg a vállalat. A Jim Beam whiskey-k az elmúlt évek során számos rangos elismerésben részesültek. 2003-ban a Jim Beam Black Bourbon whiskey elnyerte a „Chicago Beverage Testing Institute, Illinois” észak-amerikai whiskey-knek járó legmagasabb elismerését. A Jim Beam magyarországi kollekciója hét bourbon whiskey-ből áll, ezek a Jim Beam White, Jim Beam Black, Jim Beam Rye, Jim Beam Choice, Jim Beam Red Stag, Jim Beam Honey és a Jim Beam Devil’s Cut whiskey-k.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr