rss
Új karácsonyi kampányt indít az IKEA a KASPEN/JUNG von MATT közreműködésével

Új karácsonyi kampányt indít az IKEA a KASPEN/JUNG von MATT közreműködésével

A KASPEN/JUNG von MATT kreatív ügynökség készítette az új regionális (cseh, magyar és szlovák) kommunikációs kampányt az IKEA karácsonyi ajánlatának támogatására, melynek szlogenje: „A karácsony az otthonról szól”. Az idei ünnepi kampány a korábbinál sokszínűbb, és a kommunikációs eszközök szélesebb választékát vonultatja fel.

Kulcsinformációk

  • Az IKEA karácsonyi tévékampánya (cseh, magyar és szlovák változat) november 8-án kezdődik, a city light-ok november 16-tól, a különleges microsite oldal november 22-én indul.
  • A régió országaiban (Csehországban, Magyarországon és Szlovákiában) kiterjesztett kommunikációs mixben egy hosszabb, 40 másodperces tévéreklám is szerepel, valamint a tavalyihoz képest erősebb tévés megjelenés, city light-okon és egyéb kültéri reklámfelületeken, tömegközlekedési eszközökön elhelyezett reklámok, illetve bannerek egyes online felületeken.
  • Újdonságnak számít a különleges, interaktív microsite.
  • Az IKEA rendkívüli ajánlattal, ingyenes házhoz szállítással lepi meg vásárlóit. Ha valaki 100 000 Ft (400 euró) vagy afeletti értékben vásárol bútort az IKEA áruházakban 2012. november 8. és december 17. között, az IKEA átvállalja a bútorok házhoz szállításának költségét az áruházaktól számított 50 km-es körzetben.

Eredeti közlemény

Új karácsonyi kampányt indít az IKEA a KASPEN/JUNG von MATT közreműködésével

Idézet

Kateřina Krobová, az IKEA Cseh Köztársaság hirdetési menedzsere:

“Az idei karácsonyi reklámkampányunk az ünnephez kapcsolódó kellemes, meghitt érzésekre összpontosít. A karácsony számunkra és vásárlóink számára is az otthont jelenti. Azt az időszakot, amikor a legtöbbet vagyunk otthon, a családunk körében.”

Fényképek

Videó

Kapcsolódó tartalmak

Az IKEA honlapja

IKEA – Karácsonyi brosúra

Facebook – IKEA Budapest

Facebook – IKEA Budaörs

Háttérinformációk

Az IKEA-ról

A svéd eredetű IKEA lakberendezési vállalatot 1943-ban alapította Ingvar Kamprad. Az IKEA célja „szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számáraˮ. Üzleti elvük, hogy formatervezett, praktikus lakberendezési termékek széles választékát kínálják olyan alacsony áron, hogy az emberek nagy többsége megengedhesse azokat magának. Az IKEA vállalatnak összesen 337 áruháza van 40 országban/területen, melyek közül 40 az IKEA Csoport szervezetén kívül működik. Az IKEA Csoport áruházai évente 590 millió látogatót fogadnak. Kérjük, látogasson el a www.IKEA.com weboldalra.

A KASPEN/JUNGv.MATT kreatív ügynökségről

A KASPEN/JUNGv.MATT a cseh és a szlovák piacon a vezető kommunikációs ügynökségek közé tartozik. Fennállásának tíz éve alatt elsősorban a kompromisszumot nem ismerő kreativitásának, valamint a márkák stratégiai vezetésének köszönhetően szerzett hírnevet. Az ügynökség a cseh, 2010-től pedig a szlovák piacon is a legjelentősebb kliensek (pl. Kofola, Budweiser Budvar, ČSOB, Kooperativa pojišťovna, J&T Real Estate Slovakia vagy a Billa) számára biztosít komplex kommunikációs szolgáltatást. http://www.facebook.com/KaspenJvM


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr