rss
Nem mindennapi termékteszt: a tengerből kifogott tetőtéri ablak kiválóra vizsgázott minőségből

Nem mindennapi termékteszt: a tengerből kifogott tetőtéri ablak kiválóra vizsgázott minőségből

A Balti-tenger partján egy nagy, félig a homokba fúródott tárgyon akadt meg egy sétáló férfi szeme. Közelebbről szemügyre véve derült ki, hogy egy a kilencvenes évek elején, Dániában készült VELUX tetőtéri ablakot sodort a lengyel partra a víz. Az ablak a hosszadalmas és komoly „termékteszten” kiválóan vizsgázott.

Kulcsinformációk

  • Hónapokig sodródhatott a tetőtéri ablakkeret a sós vízben, körülbelül 300 kilométert megtéve.
  • A tengerben töltött hosszú idő ellenére a faanyag teljesen ép maradt, az üvegtábla nélküli fa ablakkeretről csupán a fehér festék ázott le, a vasalatok viszont tökéletesen működtek.
  • A tetőtéri ablakon fellelt adattábla szerint a lengyel férfi egy GGL típusú VELUX tetőtéri ablakot talált a parton.
  • A termék a dán Østbirk Bygningsindustri ablakgyárban készült 1994 áprilisában.

Eredeti közlemény

Nem mindennapi termékteszt: a tengerből kifogott tetőtéri ablak kiválóra vizsgázott minőségből

Idézet

Vincze Zoltán, a VELUX Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója:

“Meglepődve fogadtuk a partra vetett ablak hírét. Az természetesen nem ért minket váratlanul, hogy a minőség megmaradt a hosszú tengeri teszt után is, hiszen szigorú előírások mentén, a legjobb anyagokat felhasználva gyártjuk minden termékünket. Persze minimális a valószínűsége, hogy a jelenleg használatban lévő tetőtéri ablakaink ilyen igénybevételnek legyenek kitéve, azonban ellen kell állniuk szélsőséges időjárási körülményeknek is. Például egy heves jégesőzés sem tehet kárt egyik ablaktípusunkban sem. Büszkék vagyunk rá, hogy tetőtéri ablakunk a tengeri kalandot is átvészelte, és még a sós víz sem kezdte ki a minőségét.”

Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

A VELUX Magyarország Kft. honlapja

A VELUX Cégcsoport honlapja

A VELUX Alapítványok honlapja

VELUX minőség

Háttérinfomációk:

A VELUX Magyarország Kft-ről
A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.
2012-ben a VELUX márka immáron ötödik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára. Harmadik alkalommal kapta meg a VELUX márka a Superbrands díjat idén, amely a fogyasztók felé nyújtott kiemelkedő teljesítményét példázza.

A VELUX Cégcsoportról
A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr