rss
Megéri lelkes kézilabda-drukkernek lenni: 3000 eurót nyerhet a legelhivatottabb rajongói klub!

Megéri lelkes kézilabda-drukkernek lenni: 3000 eurót nyerhet a legelhivatottabb rajongói klub!

Nem merülhet ki a kézilabda iránti szeretet abban, hogy csupán a meccsek alatt drukkolnak a sportág rajongói. Idén a szurkolói kluboknak az arénákon kívül is érdemes megmutatniuk, mennyire elkötelezettek kedvenc csapatuk iránt a VELUX EHF Bajnokok Ligája alatt. A 2012-es szezonban 24 csapat mérkőzik meg – a Handballenergy.com honlapon. A VELUX Cégcsoport 3000 eurót ajánlott fel a leglelkesebb és legelkötelezettebb fan klubnak, mely összeget rajongói események és programok szervezésére fordíthat.

Kulcsinformációk

  • Nagyobb a tét az idei VELUX EHF Bajnokok Ligája meccsein, mint csupán a pályán felmutatott teljesítmény: a Handballenergy.com portálon a kézilabda-rajongók Európa-szerte támogathatják kedvenc csapatukat a versenysorozatban.
  • A csapatok sikeréhez a rajongóik szeretete nagy arányban járul hozzá. A játékosok biztonságérzetének növelését, az esetleges kudarcok utáni talpraállást, és azt, hogy a mérkőzések során tartósan jól szerepeljenek, támogatja a tudat, hogy a szurkolók mögöttük állnak.
  • A VELUX Cégcsoport 3000 eurót ajánlott fel a leglelkesebb és legelkötelezettebb fan klubnak, mely összeget rajongói események és programok szervezésére fordíthat.
  • A csapatok hivatalos rajongói klubjai közül a legelhivatottabb jelentős pénzösszeget nyer, melyből rajongói rendezvényt szervezhet a helyi VELUX EHF Bajnokok Ligája meccsen.
  • A Handballenergy.com portálon a rajongói verseny mellett VIP-jegyek nyerhetők a szezon meccseire, exkluzív képek és videók letöltésére van lehetőség, továbbá szakértői elemzések olvashatók Lars Christiansen nemzetközi kézilabdasztártól a weblapon található blogján.

Eredeti közlemény

Megéri lelkes kézilabda-drukkernek lenni: 3000 eurót nyerhet a legelhivatottabb rajongói klub!

Idézetek

Michael K. Rasmussen, a VELUX Cégcsoport marketing igazgatója:

”Az európai rajongótábor a lelke a VELUX EHF Bajnokok Ligája mérkőzéseknek. Értük zajlik minden – ezért névadó szponzorként szeretnénk viszonozni a lelkesedésüket. Meghirdettünk hát egy versenyt, melyben a csapatok hivatalos rajongói klubjai közül a legelhivatottabb 3000 eurót nyer, melyből rajongói rendezvényt szervezhet a helyi VELUX EHF Bajnokok Ligája meccsen.”

Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője:

”A csapatok sikeréhez a rajongóik szeretete nagy arányban járul hozzá. A játékosok biztonságérzetének növelését, az esetleges kudarcok utáni talpraállást, és azt, hogy a mérkőzések során tartósan jól szerepeljenek, támogatja a tudat, hogy a szurkolók mögöttük állnak. Azzal, hogy őket motiváljuk, a magyar csapatok teljesítményét is tovább javíthatjuk, a magyar szurkolókat pedig, még közelebb hozhatjuk egymáshoz a közös cél és a kézilabdasport szeretete által.”

Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

A Handballenergy.com portál

A VELUX Magyarország Kft. honlapja

A VELUX Cégcsoport honlapja

Háttérinformációk

A Handballenergy.com portált a VELUX Cégcsoport működteti a 2012-es VELUX EHF FINAL4 kapcsán. A honlapon a rajongói verseny mellett további lehetőségeket kinálnak a kézilabdát kedvelőknek: VIP-jegyek nyerhetők a szezon meccseire, exkluzív képek és videók letöltésére van lehetőség, továbbá szakértői elemzések olvashatók Lars Christiansen nemzetközi kézilabdasztártól a weblapon található blogján.

A VELUX Magyarország Kft-ről
A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.
2012-ben a VELUX márka immáron ötödik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára. Harmadik alkalommal kapta meg a VELUX márka a Superbrands díjat idén, amely a fogyasztók felé nyújtott kiemelkedő teljesítményét példázza.

A VELUX Cégcsoportról
A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.



www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr