rss
Az IKEA a KASPEN/JUNG von MATT közreműködésével  új hálószobakampányt indít

Az IKEA a KASPEN/JUNG von MATT közreműködésével új hálószobakampányt indít

A KASPEN/JUNG von MATT kreatív ügynökség új, regionális (CZ, HU, SK) kommunikációs kampányt készített az IKEA számára, mellyel a hálószobával kapcsolatos kedvezményeket népszerűsíti. A kampány 2012. augusztus 23-tól szeptember 26-ig tart. Célja a hálószobára vonatkozó ajánlatok támogatása: minden vásárló, aki a fent említett időszakban SULTAN matracot vesz, a vételár 20%-át visszakapja IKEA-kártyán, amit a következő alkalommal levásárolhat.

Kulcsinformációk

  • A kreatív elképzelés alapja az az egyszerű elv, hogy az IKEA, beleértve a saját munkatársait, mindent megtesz azért, hogy a vásárlói jól aludjanak. Ezt az elképzelést támasztja alá az IKEA-munkatársak főszereplésével készült TV-spot, nyomtatott anyag és különleges mobilalkalmazás.
  • A megoldás webes és okostelefonos (iOS és Android) alkalmazásokat is tartalmaz “Szép álmot” címmel. A projektben az IKEA munkatársai vettek részt, akik maguk rögzítették az altatódalokat és esti meséket.
  • A Szép álmot alkalmazás részét képezi egy klasszikus esti meséket és altatódalokat tartalmazó hangoskönyv is, melyet az IKEA vásárlói és kedvelői letölthetnek, majd lejátszhatják azokat gyermekeiknek vagy éppen saját maguknak, hogy szebb legyen az álmuk.
  • Az IKEA munkatársai által készített anyag hamarosan elérhető lesz a http://szepalmot.com/ címen, illetve letölthető lesz az App Store-ban és a Google play-ről.
  • A KASPEN ügynökség készítette a 20 másodperces TV spotot, melyet Magyarországon az AT Media, Viasat, R-time, Story, Nat Geo és MTM-SBS csatornákon sugároznak majd. A kampány Prágában, Pozsonyban és Budapesten city lights plakátokon, internetes magazinok bannerjein és tömegközlekedési reklámokban is megjelenik majd.

Eredeti közlemény

Az IKEA a KASPEN/JUNG von MATT közreműködésével
új hálószobakampányt indít

Idézetek

Slavo Marušinec a KASPEN/JUNG von MATT képviseletében:

„A legjobb ötletek az adott termék vagy szolgáltatás életre keltésén alapulnak. Ez esetben olyasmit keltettünk életre, ami már régóta az IKEA cég gyökereit jelenti. Munkatársai valóban komoly erőfeszítéssel törekszenek arra, hogy a legjobb értéket, szolgáltatást és inspirációt nyújtsák. Úgy láttam, hogy igazán élvezték a dolgot. Alig várom, hogy folytassuk ezt a szórakoztató tevékenységet.”

Petr Chadraba, az IKEA regionális PR-vezetője:

„Új élményt jelentett mindannyiunk számára, és nekünk is örömteli időtöltés volt. Nagyszerű ötlet; reméljük, a gyerekek kedvelik majd az altatódalainkat és esti meséinket.”

Fényképek

Videó

Kapcsolódó tartalmak

Szépálmot.com

Az IKEA honlapja

Facebook – IKEA Budapest

Facebook – IKEA Budaörs

Háttérinformációk

Az IKEA-ról
Az IKEA svéd gyökerekkel rendelkező lakberendezési vállalat, melyet Ingvar Kamprad 1943-ban alapított. Az IKEA álma: „Szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára.” Üzletfilozófiája: jó formatervezésű és praktikus lakberendezési termékek széles választékát kínálni olyan alacsony áron, hogy a legtöbb ember számára elérhető legyen. Az IKEA összesen 337 áruházzal rendelkezik 40 országban/területen, melyből 40 áruház franchise rendszerben üzemel az IKEA Csoporton kívül. Az IKEA Csoport áruházai tavaly összesen 699 millió látogatót fogadtak. www.IKEA.com

A KASPEN/JUNGv.MATT kreatív ügynökségről
A KASPEN/JUNGv.MATT a cseh és a szlovák piacon a vezető kommunikációs ügynökségek közé tartozik. Fennállásának tíz éve alatt elsősorban a kompromisszumot nem ismerő kreativitásának, valamint a márkák stratégiai vezetésének köszönhetően szerzett hírnevet. Az ügynökség a cseh, 2010-től pedig a szlovák piacon is a legjelentősebb kliensek (pl. Kofola, Budweiser Budvar, ČSOB, Kooperativa pojišťovna, J&T Real Estate Slovakia vagy a Billa) számára biztosít komplex kommunikációs szolgáltatást. http://www.facebook.com/KaspenJvM


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr