rss
Az új, 2013-as IKEA-katalógusban a textíliáké  a főszerep, rengeteg új termékkel és extra interaktív tartalommal!

Az új, 2013-as IKEA-katalógusban a textíliáké a főszerep, rengeteg új termékkel és extra interaktív tartalommal!

Megjelent az új, 2013-as IKEA-katalógus, tele lakberendezési inspirációval és számtalan új termékkel. Idén az IKEA kiemelt figyelmet fordít a textíliákkal létrehozható ötletes megoldásokra, melyekkel teljes átváltozást, felfrissülést érhetünk el otthonainkban. A 2013-as IKEA-katalógus lakberendezési ötletei idén még több ember számára lesznek elérhetők, köszönhetően az új felépítésének, az új arculatának és interaktív extra tartalmának.

Kulcsinformációk

  • A 324 oldalas – tele termékekkel, tippekkel és inspirációval a szebb hétköznapokért – 2013-as IKEA-katalógus hamarosan megérkezik a magyar vásárlók postaládáiba.

  • Az eddigiekben sem volt nehéz ihletet meríteni az IKEA-katalógusból, ám az idén ez még könnyebb lesz. A mindennapok életvitelét figyelembe véve változtattunk a katalógus eddigi felépítésén a szobabelsők, a termékoldalak, a stílusoldalak és sok más tekintetében is. Életünket a tevékenységeink határozzák meg, és nem a falak, amik között élünk.

  • Kétségkívül, textíliák nélkül az élet rideg és kényelmetlen volna. Éppen ezért a 2013-as IKEA-katalógusban és az áruházakban több figyelmet szentelünk a textíliáknak és egyedülálló szerepüknek, mellyel puhává, kényelmessé, meghitté és egyedivé teszik az életünket.

  • A nyomtatott IKEA-katalógus önmagában is nagyszerű fóruma az otthoni élettel kapcsolatos ötletes és inspiráló megoldások bemutatásának, ám mi még ennél is többet szerettünk volna nyújtani. Ha okostelefonoddal beszkenneled az egyes oldalakat, még több lehetőség tárul a szemed elé – például filmek és 3D-s látványképek, új filmek.

  • A kibővített tartalmakat az IKEA-alkalmazás segítségével, vagy az IKEA.hu weboldalon is megnézheted.

Az új, 2013-as IKEA katalógus megérkezett – sajtóközlemény

Az új, 2013-as IKEA-katalógusban a textíliáké
a főszerep, rengeteg új termékkel és extra interaktív tartalommal!

Fókuszban a textilek – sajtóközlemény

Textília mindenekelőtt – A puha otthonosság jegyében

Idézetek

Laza Péter, a magyarországi IKEA lakberendezője:

„Az új, 2013-as katalógus rengeteg ötlettel szolgál ahhoz, hogyan legyél otthon kreatív. Elég pár színes anyag, olló, ragasztó, tű és cérna, és máris szabadon engedheted a fantáziádat. Mindenki maga is színesebbé teheti a lámpaernyőjét, új huzatot készíthet a kanapéra, vagy feldíszítheti a fiókjait – az új IKEA-katalógus ezekkel, és még sok más ötlettel nyújt inspirációt!”

Lisa Ullenius és Sissi Edholm tervezők:
„Beszkenneltük a leveleket és megrajzoltuk a körvonalukat, kézzel körülrajzoltunk és kivágtunk formákat, majd azokkal addig kísérleteztünk, míg a különböző motívumokat létre nem hoztuk – meséli Lisa. Valóságosak lettek végül, melyeket a természet ihletett ugyan, de nem egy konkrét levél alapján készültek.”

„Amikor a TIDNY méterárut terveztük, az emberek kreativitását akartuk inspirálni. Egy képzeletbeli táj megrajzolásával kezdtük. Kizárólag fekete kontúrokat használtunk. Úgy gondoltuk, hogy ki-ki a maga ízlése szerint kiszínezheti textilfestékkel a vonalakkal megrajzolt ábrákat, úgy, hogy passzoljon a szobája színeihez, és tetszés szerint kiemelhet mindenki egy neki tetsző témát a mintából. De természetesen használható úgy is, ahogy van, feketén-fehéren.”

Emma Hagman tervező:

„Hagytam, hogy a kezem önállóan dolgozzon a papíron, és számomra is meglepetés legyen a minta, amit rajzol. Az eredmény gyakran teljesen eltér attól, amire eredetileg számítottam. A KAJSAMIA, a modern skandináv stílusú grafikus minta ezúttal egy erőteljes, fajellegű forma lett. Én úgy tekintek rá, mit egy emberre, aki büszkén és bátran áll, kihúzva magát, magasra tartott fejjel. Talán egyszer ez is klasszikussá válik majd.”

Fényképek

Videók

Kapcsolódó tartalmak

A 2013-as katalógus online verziója

Az IKEA honlapja

Az IKEA Budapest Facebook-oldala

Az IKEA Budaörs Facebook-oldala

Háttérinformáció

Az IKEA-ról
Az IKEA svéd gyökerekkel rendelkező lakberendezési vállalat, melyet Ingvar Kamprad 1943-ban alapított. Az IKEA álma: „Szebb hétköznapokat teremteni az emberek többsége számára.” Üzletfilozófiája: jó formatervezésű és praktikus lakberendezési termékek széles választékát kínálni olyan alacsony áron, hogy a legtöbb ember számára elérhető legyen. Az IKEA összesen 337 áruházzal rendelkezik 40 országban/területen, melyből 40 áruház franchise rendszerben üzemel az IKEA Csoporton kívül. Az IKEA Csoport áruházai tavaly összesen 699 millió látogatót fogadtak. www.IKEA.com


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr