rss
Az élet ritmusa egy csésze kávéban – Első helyezést értek el a BGF hallgatói a Nescafé marketingversenyén

Az élet ritmusa egy csésze kávéban – Első helyezést értek el a BGF hallgatói a Nescafé marketingversenyén

Kávéillatú autók, zenés kívánságok, ajtó előtt hagyott kedves üzenetek – többek között ilyen eszközöket vonultat fel a Nescafé 3in1 marketingverseny győztes kampánytervében a Budapesti Gazdasági Főiskola két hallgatója. Az instant kávét népszerűsítő kampány a zenét középpontba helyezve igyekszik megszólítani a fiatalokat.

Kulcsinformációk

  • Kovács Zita és Tiborcz Anikó, a Budapesti Gazdasági Főiskola Külkereskedelmi Karának hallgatói nyerték meg a Nescafé 3in1 marketingversenyét.
  • A 16-25 éves korosztályt megcélzó pályázat keretében olyan kreatív, edukatív tervet kellett a versenyzőknek készíteniük, amely vonzóbbá teszi a fiatalok számára a kávézást.
  • A BGF hallgatói kampányukban a zenét állították a középpontba, szlogenjük: „A kávé ritmust ad a szívnek az élethez!
  • A kampányeszközök között szerepelnek kávéillatot árasztó promóciós autók, melyek zenét is sugároznak, kávés standok, ahol az ital mellé zeneszámokat is lehet kérni, valamint kollégiumi szobaajtó elé elhelyezett termékminták is, melyekhez kedves üzenetet, zenei ajánlást is kaphatnak a kollégisták.

Idézet

Kovács Zita, a BGF Külkereskedelmi Kar kereskedelem és marketing szakos, III. évfolyamos hallgatója:

A zene a fiatalok életének rendkívül meghatározó részét képezi. Úgy gondoltuk, hogy ha össze tudjuk kapcsolni vele a márkát, akkor sokkal jobban kötődnek majd a termékekhez a fiatalok.”

Tiborcz Anikó, a BGF Külkereskedelmi Kar kereskedelem és marketing szakos, III. évfolyamos hallgatója:

Célunk az volt, hogy a márkánk fiatalos életérzést sugalljon, amelyet kedves, személyes jellegű, illetve modern, figyelemfelkeltő eszközök révén igyekeztünk megvalósítani.

Eredeti sajtóközlemény

Az élet ritmusa egy csésze kávéban

Videó


A pályázat PPT-je

Az élet ritmusa egy csésze kávéban

Kapcsolódó tartalom

A BGF honlapja

Intézményi információk

Magyarország legnagyobb, mintegy 20 ezer hallgatót képező főiskolája, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) 2000. január elsejétől a három jogelőd intézmény – a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola, a Külkereskedelmi Főiskola, valamint a Pénzügyi és Számviteli Főiskola – összevonásával alakult meg. A jogelőd intézményekben végzettek, illetve az elmúlt években BGF-es oklevelet szerzők a hazai munkaerőpiac legelismertebb, legkeresettebb szakemberei, számosan közülük a magyar társadalom és gazdaság vezető személyiségei.
Budapesti Gazdasági Főiskola küldetése az, hogy az üzleti tudományokban, valamint a kapcsolódó tudományágak területén az alapképzés, a mesterképzés, a szakirányú továbbképzés és egyéb felsőfokú szakképzés szintjén az ország és a kelet-közép-európai térség egyik vezető gazdasági felsőoktatási intézménye legyen.
A Budapesti Gazdasági Főiskola 2010 májusában a Felsőoktatási Minőségi Díj elismerésben részesült a minőségfejlesztés terén elért kiemelkedő eredményeinek elismeréséül, 2012 márciusa óta pedig ISO 9001:2009 tanúsítással rendelkezik. Az intézmény 2011 júniusában tagságot kapott az Európai Egyetemek Szövetségében (EUA), mely Európa vezető felsőoktatási szervezete, míg 2012-ben a Nemzetközi Egyetemi Szövetséghez (IAU), az UNESCO felsőoktatási szervezetéhez csatlakozott.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr