rss
2011-ben megismételte előző évi eredményét és munkatársai létszámát megőrizve jelentős beruházásokat hajtott végre a VELUX Magyarország Kft.

2011-ben megismételte előző évi eredményét és munkatársai létszámát megőrizve jelentős beruházásokat hajtott végre a VELUX Magyarország Kft.

Az építőipar immár négy éve tartó, folyamatosan mélyülő válsága ellenére az építőanyag-gyártó iparág egyik legnevesebb szereplőjeként a VELUX Magyarország Kft. 2011-ben minimális termeléscsökkenés mellett megismételte előző évi eredményét. A vállalat így sikeresen szinten tartotta alkalmazottainak számát, valamint pozíciója továbbra is megingathatatlan a tetőtéri ablakok piacán. A VELUX Magyarország Kft. nettó árbevétele 2011-ben meghaladta a 31,5 milliárd forintot, termelékenységnövelő beruházásai közelítettek az 1,3 milliárd forinthoz, 2012-ben pedig újabb beruházásokra további 5 milliárd forintot fordít a vállalat.

Kulcsinformációk

  • A VELUX Magyarország Kft. a világgazdaság negatív irányú fejlődése ellenére optimistán tekint a jövőbe.
  • A vállalat 2011-es nettó árbevétele csekély mértékben, mindössze 2 %-kal maradt el a 2010-ben elkönyvelt, 32 milliárd forintos eredményektől: ez a 2011-es évben is meghaladta a 31,5 milliárd forintot.
  • Az eredmény elsősorban a VELUX Cégcsoport nyugat európai piacainak, így például Németországnak köszönhető. A több mint 100 ezer négyzetméteres fertődi és fertőszentmiklósi gyártóbázis termékeinek értékesítése nagy hányadban ugyanis exportra történik.
  • A munkaerőpiacon is tapasztalható komoly kihívások ellenére az új termékek gyártásának köszönhetően a vállalat 2011-ben szinten tartotta alkalmazottainak számát: a kisalföldi régió egyik legnagyobb munkaadójaként továbbra is több mint 1000 főt foglalkoztat a VELUX Magyarország Kft.
  • A vállalat idén ”Egészségedre! 2012-2014” elnevezéssel 12 millió forint költségvetésű, három éves egészségmegőrző programot indított munkatársai számára, amelynek célja a munkatársak testi és lelki egészségének megőrzése, javítása, mintaértékű munkakörnyezet biztosítása.
  • 2007 és 2011 között Magyarországon a VELUX Alapítványok több mint 1,5 milliárd forinttal járultak hozzá átfogó, non-profit célkitűzések támogatásához.

Eredeti közlemény

2011-ben megismételte előző évi eredményét és munkatársai létszámát megőrizve jelentős beruházásokat hajtott végre a VELUX Magyarország Kft.

Infografika

Az infografika itt szabadon nagyítható változatban is megtekinthető.

Idézetek

Vincze Zoltán, a VELUX Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója

Hiszünk benne, hogy a válságok és a gyorsan változó fogyasztói igények világában kizárólag előremutató, pontosan kidolgozott és profi módon végrehajtott stratégiával lehet hosszú távú pozitív eredményt felmutatni. A 2011. évi eredményhez, valamint a jövőt illető várakozásainkhoz nagy mértékben hozzájárul, hogy a vállalat az elmúlt évben is folytatta termelékenységnövelő beruházásait. 2011-ben 1,3 milliárd forintot fordított a VELUX Magyarország Kft. erre a célra, ami kevéssel marad el a 2010-es 1,4 milliárd forintos ráfordítástól.”

Ezen beruházásoknak köszönhetően a VELUX Cégcsoport újabb típusú termékek gyártását irányítja majd a magyarországi gyáregységbe. A fejlesztések további célja, hogy a vállalat felkészüljön a Cégcsoport új generációs ablakainak gyártására, amelyet 2013 elején kezdünk el. Ezt előkészítendő 2012-ben további fejlesztések valósulnak meg több mint 5 milliárd forint értékben.”

Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

25 éves a tetőtériablak-gyártás Magyarországon

Mind árbevételét, mind létszámát tekintve növekedést könyvelt el 2010-ben a VELUX Magyarország Kft.

A VELUX Magyarország Kft. honlapja

Háttér-információk

A VELUX Magyarország Kft.-ről

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – A harmadik legnyereségesebb építőipari vállalat. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.
2011-ben a VELUX márka immáron negyedik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára.

A VELUX Cégcsoportról

A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr