rss
„Csak 18 éven felülieknek” – fogékonyak a magyar fogyasztók

„Csak 18 éven felülieknek” – fogékonyak a magyar fogyasztók

Kezdődik a nyári fesztiválszezon és több a sörreklám is, nem csoda, ha nagyobb hangsúlyt kap a felelős alkoholfogyasztás kérdése. Egy, a közelmúltban végzett nemzetközi kutatás szerint a hirdetések jelentős szerepet játszanak a fogyasztók szemléletformálásában, és ezt támasztja alá a Dreher Sörgyárak hazai vizsgálata is, mely szerint a magyar vásárlók 42 százaléka emlékszik sörön szereplő felelős üzenetre. A Sörgyár felelősség iránti elkötelezettségét bizonyítja, hogy a jövőben Dr. Radácsi László, az önszabályozó értékesítési és marketing bizottság új, független elnökeként segíti a vállalat munkáját.

Kulcsüzenetek

  • Egy nemzetközi kutatás szerint a termékhirdetések jelentős szerepet játszanak a fogyasztói szemléletformálásban.
  • A magyar fogyasztók 42 százaléka emlékszik sörön szereplő felelős fogyasztásra vonatkozó üzenetre és meg is tudja azt nevezni.
  • A Dreher Sörgyárak a jogszabályokon is túlmutató önszabályozással végzi értékesítési és marketing tevékenységét.
  • A vállalat elsősorban arra igyekszik felhívni a figyelmet, hogy a nagykorúság elérése előtt a fiatalok ne fogyasszanak alkohol tartalmú italokat.
  • A Dreher Sörgyárak felelős kommunikációját felügyelő Felelős Értékesítési és Marketing Bizottság elnöki pozícióját 2012. március 1-től külsős, független szakértőként Dr. Radácsi László tölti be.

Idézetek

Fertetics Mandy, a Dreher Sörgyárak Zrt. vállalati kapcsolatok és fenntartható fejlődés vezetője:

  • „»Csak 18 éven felülieknek!« – a Dreher Sörgyárak különösen fontosnak tartja a fiatalkorúak védelmét, emiatt használja kommunikációban ezt az üzenetet. Továbbá egyes termékeinken a várandósság alatti alkoholfogyasztás veszélyére, más promóciós anyagainkon pedig ezeken felül az ittas vezetés ellen is felhívjuk a fogyasztók figyelmét. Sőt, üzeneteink még a felelős fogyasztással kapcsolatos háttérinformációkat tartalmazó www.alkohol.info.hu weboldalt is népszerűsítik.”
  •  ”Dr. Radácsi László személye, valamint a társadalmi felelősségvállalás és etika területén szerzett tudása és tapasztalata révén friss, ugyanakkor objektív szemlélője és kritikusa lesz a készülő kommunikációs anyagainknak, így többek között a reklámok, poszterek, címkék felelős megjelenésének, tartalmának.

Dr. Radácsi László, a Dreher Sörgyárak Felelős Értékesítési és Marketing Bizottságának elnöke:

  • Örömmel fogadtam el a bizottság-elnöki pozícióra szóló felkérést. Izgalmasnak és nagyon fontosnak tartom ezt a területet, amibe a sörgyár kommunikációs jóváhagyási folyamatán keresztül a gyakorlatban is belelátok. Az önszabályozásnak ma már súlya van, azok a vállalatok pedig, melyek élen járnak ebben, hosszú távon is felelősebb, bírságok nélküli működéssel tervezhetnek.”

Eredeti sajtóközlemény

„Csak 18 éven felülieknek” – fogékonyak a magyar fogyasztók

Fotók

 

(A képekre duplán kattintva a fotók letölthetők.)

Kapcsolódó tartalmak

A Dreher Sörgyárak Zrt. honlapja

Alkohol.info.hu — a Dreher felelős alkoholfogyasztás kampányának honlapja

Ésszel iszom — a Dreher felelős alkoholfogyasztás kampányának Facebook oldala

Céginformáció

A Dreher Sörgyárak Zrt. számára a nemzetközi hátteret a világ második legnagyobb sörgyártó vállalkozása, a SABMiller csoport biztosítja, amely jelenleg 6 kontinensen, a világ több mint 75 országában van jelen. A vállalatcsoport a fenntartható fejlődés érdekében 10 fő fejlesztési területet határozott meg, amelyek megvalósításában a Dreher Sörgyárak Zrt. is aktív szerepet válla helyi programok kidolgozásával és megvalósításával. A tíz terület: Fellépés a felelőtlen alkoholfogyasztás ellen; Környezettudatos vízgazdálkodás; Az energiafelhasználás és a szén-dioxid kibocsátás csökkentése; A csomagolás újra használata és újrahasznosítása; Felelős hulladékgazdálkodás; A vállalkozásfejlesztés ösztönzése az értékláncban; Közösségi szerepvállalás; A HIV/AIDS mérséklésének támogatása az érintett területeken; Emberi jogok tiszteletben tartása; Transzparens és etikus üzleti gyakorlat.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr