rss
Magyar termék romániai bevezetése kapcsán rendezett országos esettanulmányi versenyt a BGF

Magyar termék romániai bevezetése kapcsán rendezett országos esettanulmányi versenyt a BGF

Különleges esettanulmányi versenyt hirdetett a Budapesti Gazdasági Főiskola Pénzügyi és Számviteli Kara. Az április 19-21. között első alkalommal megrendezett megmérettetés újdonsága, hogy a hagyományos stratégiai és marketing szempontok mellett a csapatoknak gazdasági számításokkal is alá kellett támasztaniuk javaslataikat. A versenyen 11 felsőoktatási intézmény mérte össze tudását, első helyen a Babes-Bolyai Tudományegyetem FourInOne csapata végzett. A hallgatók feladata a Szentkirályi Ásványvíz Kft. termékének romániai bevezetésére vonatkozó javaslat kidolgozása és prezentálása volt.

Kulcsinformációk

  • Pénzügyi és Számviteli Esettanulmányi Versenyt rendezett 2012. április 19-21. között a BGF PSZK.
  • A hallgatók feladata a Szentkirályi Ásványvíz Kft. 1,5 literes termékének romániai bevezetésére vonatkozó javaslat kidolgozása volt.
  • A verseny különlegessége azt volt, hogy nem csupán a stratégiai és marketing szempontokat vette figyelembe, hanem a hallgatók számviteli ismereteire is épített.
  • A versenyen 11 magyarországi, illetve határontúli magyar felsőoktatási intézmény csapatai mérték össze tudásukat.
  • A győztes a Babes-Bolyai Tudományegyetem FourInOne nevű csapata lett.

Idézetek

Dr. Heidrich Balázs, a BGF PSZK dékánja:

A gyakorlatorientált képzés jegyében a BGF igyekszik minél több vállalatot bevonni az oktatásba -- nem csak vendégelőadóként, hanem a hallgatókkal való együttműködés mentén is. E törekvés nyomán jött létre ez az esettanulmányi verseny is. A megoldandó esethez olyan céget akartunk választani, ami sikeres, magyar vállalkozás, és a versenyben résztvevő korosztály körében népszerű. Így esett a választásunk a Szentkirályi Ásványvízre.”

Csikesz Csaba, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. kereskedelmi igazgatója:

Nagy örömünkre szolgált, hogy részt vehettünk ezen az eseményen. Bízunk benne, hogy magyar tulajdonban lévő, önerőből komoly eredményeket elért cégként kellő inspirációt tudtunk nyújtani a fiataloknak. A hallgatók mindenesetre nagyon felkészülten érkeztek, alaposan kidolgozott, jól felépített prezentációkat hallhattunk.”

Eredeti sajtóközlemény

 Magyar termék romániai bevezetése kapcsán rendezett országos esettanulmányi versenyt a BGF

Fotók

 (A képekre duplán kattintva a fotók letölthetők.)

Videó

 


 Kapcsolódó tartalmak

A BGF honlapja

A BGF Facebook oldala

Intézményi információk

 Magyarország legnagyobb, mintegy 20 ezer hallgatót képező főiskolája, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) 2000. január elsejétől a három jogelőd intézmény – a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola, a Külkereskedelmi Főiskola, valamint a Pénzügyi és Számviteli Főiskola – összevonásával alakult meg. A jogelőd intézményekben végzettek, illetve az elmúlt években BGF-es oklevelet szerzők a hazai munkaerőpiac legelismertebb, legkeresettebb szakemberei, számosan közülük a magyar társadalom és gazdaság vezető személyiségei.
Budapesti Gazdasági Főiskola küldetése az, hogy az üzleti tudományokban, valamint a kapcsolódó tudományágak területén az alapképzés, a mesterképzés, a szakirányú továbbképzés és egyéb felsőfokú szakképzés szintjén az ország és a kelet-közép-európai térség egyik vezető gazdasági felsőoktatási intézménye legyen.
A Budapesti Gazdasági Főiskola 2010 májusában a Felsőoktatási Minőségi Díj elismerésben részesült a minőségfejlesztés terén elért kiemelkedő eredményeinek elismeréséül. Az intézmény 2011 júniusában tagságot kapott az Európai Egyetemek Szövetségében (EUA), mely Európa vezető felsőoktatási szervezete, míg 2012-ben a Nemzetközi Egyetemi Szövetséghez (IAU), az UNESCO felsőoktatási szervezetéhez csatlakozott.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr