rss
Ugrásszerűen növelte nyereségét a Masterplast Csoport 2011-ben

Ugrásszerűen növelte nyereségét a Masterplast Csoport 2011-ben

Sikeres évet zárt tavaly a Masterplast Nyrt. A főként szigetelőanyag-gyártással és –kereskedelemmel foglalkozó, a világ 13 országában jelen lévő és idén 15 éves magyar vállalat tavaly 82,38 millió eurós forgalom mellett 1,648 millió euró adózás utáni konszolidált eredményt ért el, amely több mint tízszerese az előző évinek. A társaság által megtermelt EBITDA érték ezzel párhuzamosan szintén jelentősen, 35%-kal emelkedett.

Kulcsinformációk

  • Több mint tízszerese lett 2011-ben a Masterplast Nyrt. adózás utáni konszolidált eredménye az előző évhez képest.
  • A társaság EBIDTA hányada tavaly 6,6%-ra emelkedett.
  • A cégcsoport értékesítésének legnagyobb árbevételét (43 %) a homlokzati hőszigetelő rendszerek és elemei adják.
  • Masterplast Csoport leányvállalatai közül 2011-ben Ukrajnában (47%-kal),  valamint Lengyelországban (15%-kal) nőtt legnagyobb mértékben az értékesítési árbevétel.

Idézetek

Tibor Dávid, a Masterplast Csoport elnök-vezérigazgatója:

  • “Az elmúlt évben sikeresen racionalizáltuk társaságunk működését, s ennek köszönhetően jelentősen növelni tudtuk az idén 15 éves Masterplast Csoport nyereségét – a kedvezőtlen piaci tendenciák ellenére is. “
  • “Idén a régióban az energiaárak folyamatos növekedésének hatására a felújítási igények további bűvülésére számítunk, ezért 2012-ben az épületkorszerűsítéshez kötődő termékekre koncentrálunk eredményeink további javítása érdekében.”

Eredeti sajtóközlemény

Ugrásszerűen növelte nyereségét a Masterplast Csoport 2011-ben

Fotó

 (A képre duplán kattintva a fotó letölthető.)

Kapcsolódó tartalmak

A Masterplast Csoport honlapja

Céginformáció

A Masterplast 1997-ben alakult. Mára Kelet-Közép-Európa meghatározó építőipari szigetelőanyag-gyártó és forgalmazó vállalata, amely 13 országban rendelkezik leányvállalattal, köztük Oroszországban, Ukrajnában és Romániában. A vállalatcsoport forgalmának túlnyomó részét a saját gyártású vagy a saját márkanév alatt bérgyártatott termékek teszik ki.
A vállalat igazgatóságát, illetve igazgatótanácsát nagy üzleti és tőkepiaci tapasztalattal rendelkező üzletemberek – Bojár Gábor, Szőnyi J. András és Dr. Gara Iván – erősítik, akik már több mint három éve változatlan felállásban segítik a cég működését. 2011. november 29-én a PSZÁF engedélyével és a bevezetési kérelem tőzsdei jóváhagyásával megtörtént a cég részvényeinek technikai bevezetése a Budapesti Értéktőzsdére. A technikai bevezetést a társaság tervei szerint 2012-ben tőkebevonás követi.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr