rss
Ki lesz 2012 legjobb marketingese? – Tíz európai felsőoktatási intézmény verseng a héten a BGF-en

Ki lesz 2012 legjobb marketingese? – Tíz európai felsőoktatási intézmény verseng a héten a BGF-en

Több mint 100 külföldi és magyar hallgató méri össze tudását a héten a Budapesti Gazdasági Főiskola Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán. A DUKENET „MARKSTRAT-2012” marketing versenyén a 10 európai egyetemet és főiskolát képviselő csapatok angol nyelven, valós marketing problémák megoldására dolgoznak ki stratégiákat, majd szakmai zsűri előtt értékelik azokat.

Kulcsinformációk

  • Idén január 30. és február 4. között a BGF Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karán rendezi meg éves marketing versenyét a DUKENET, az európai üzleti egyetemek nemzetközi szervezete.
  • A MARKSTRAT-2012 elnevezésű megmérettetésen 10 európai egyetem és főiskola képviseletében összesen 105 hallgató és 18 tanár vesz részt.
  • Az angol nyelvű verseny keretében az 5 fős csapatoknak szimulált piaci környezetben kell marketing stratégiákat kidolgozniuk, melyek alapját az eseményt szponzoráló termelő és kereskedelmi vállalkozások marketing problémái és adatai képezik.

Idézet

Dr. Zimányi Krisztina, a BGF Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Karának dékánja:

Nagy örömmel tölt el, hogy ismét a BGF lehet a házigazdája a MARKSTRAT versenynek. Úgy vélem, egy ilyen megmérettetés jó alkalom gyakorlatorientált szemléletünk eredményességének bizonyítására. A KVIK hallgatói 2008 óta vesznek rész ezen az eseményen: eddigi sikereiket 5 arany, 7 ezüst és 10 bronzérem jelzi, mely egyben azt is mutatja, hogy a BGF-es diákok nemzetközi környezetben és összehasonlításban is megállják a helyüket.

Eredeti sajtóközlemény

Ki lesz 2012 legjobb marketingese? – Tíz európai felsőoktatási intézmény verseng a héten a BGF-en

Fotók

(A képekre duplán kattintva a fotók letölthetők.)

Kapcsolódó tartalmak

A BGF honlapja

A BGF Facebook oldala

Intézményi információk

Magyarország legnagyobb, mintegy 20 ezer hallgatót képező főiskolája, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) 2000. január elsejétől a három jogelőd intézmény – a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola, a Külkereskedelmi Főiskola, valamint a Pénzügyi és Számviteli Főiskola – összevonásával alakult meg. A jogelőd intézményekben végzettek, illetve az elmúlt években BGF-es oklevelet szerzők a hazai munkaerőpiac legelismertebb, legkeresettebb szakemberei, számosan közülük a magyar társadalom és gazdaság vezető személyiségei.
Budapesti Gazdasági Főiskola küldetése az, hogy az üzleti tudományokban, valamint a kapcsolódó tudományágak területén az alapképzés, a mesterképzés, a szakirányú továbbképzés és egyéb felsőfokú szakképzés szintjén az ország és a kelet-közép-európai térség egyik vezető gazdasági felsőoktatási intézménye legyen.
A Budapesti Gazdasági Főiskola 2010 májusában a Felsőoktatási Minőségi Díj elismerésben részesült a minőségfejlesztés terén elért kiemelkedő eredményeinek elismeréséül, míg 2011 júniusában tagságot kapott az Európai Egyetemek Szövetségében (EUA), mely Európa vezető felsőoktatási szervezete.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr