rss
A MOL nyerte a Deloitte jubileumi Zöld Béka Díját

A MOL nyerte a Deloitte jubileumi Zöld Béka Díját

A régió országaiból összesen 30 pályázat szállt versenybe a megújult Zöld Béka Díjért. A Deloitte versenyének középpontjában az idei évtől a fenntarthatóság áll – a vizsgált jelentések tartalmi és formai szempontból is komoly fejlődést mutatnak a korábbi évekhez képest.

Kulcsinformációk

  • A szakmai zsűri értékelése alapján 2011-ben a MOL Nyrt. nyerte a Zöld Béka Díjat.
  • Összesen 30 pályázat érkezett a régióból, a jelentéskészítők között számos iparág képviseltette magát, a legnagyobb számban a pénzintézeti szektor szereplői mutatták be működésük hatásait.
  • Idén ismét feltűntek új indulók is a mezőnyben, fontos eredmény továbbá, hogy a nagyvállalatok mellett számos kisebb vállalat is igyekezett megmutatni, hogy működése során fontosnak tartja a tudatos és fenntartható tervezést.
  • A Zöld Béka Díjhoz kapcsolódóan a díj történetében először egy szakmai konferenciára is sor került, amelynek témái az üzlet és a fenntarthatóság viszonya, a fenntartható hitelezés és a nem pénzügyi mutatók jelentősége, az informatika fenntarthatóságban betöltött szerepe, valamint a vállalati fenntarthatósági gyakorlat jövője, fejlődési irányai voltak.

Az eredeti sajtóközlemény

A MOL nyerte a Deloitte jubileumi Zöld Béka Díját

Fotó

Idézetek

Reiniger Róbert, a Deloitte Zrt. Környezetvédelmi tanácsadás üzletágának igazgatója
“A Zöld Béka Díj tíz évvel ezelőtti alapítása óta a vállalatok jelentési gyakorlatában számos lényeges változás ment végbe, ezekhez igazodva az idei évtől kezdve a jelentések értékelése egységesített szempontrendszer szerint történik, tekintet nélkül arra, hogy fenntarthatósági vagy környezetvédelmi jelentésről van-e szó. “

Jancsár Gergely, a Deloitte Zrt. Környezetvédelmi tanácsadás üzletágának szenior tanácsadója
“Néhány területen a zsűri véleménye szerint szükség lehet még fejlődésre. A pályázók egy része továbbra sem fordít kellő figyelmet a jelentések iparágon belüli összehasonlíthatóságára, és többségük csak a konkrét, rövidtávú célokat hangsúlyozza jelentésében, míg az összetett, stratégiailag átgondolt célrendszerek kialakítása még nem elterjedt. “

Kapcsolódó tartalmak

Korábbi sajtóanyagok

Deloitte Zöld Béka Díj

Céginformáció

A Deloitte-ról

A Deloitte számos iparágban nyújt könyvvizsgálati, valamint adó-, vezetési és pénzügyi tanácsadási, kockázatkezelési és jogi szolgáltatásokat (ügyfeleinknek együttműködő ügyvédi irodánk, az Ember és Szarvas Ügyvédi Iroda nyújtja a jogi tanácsadási szolgáltatásokat) állami és magáncégek részére egyaránt. Több mint 150 országban jelen lévő hálózatán keresztül a Deloitte világszínvonalú szakértelemmel és a helyi igényeknek megfelelő szaktudással felvértezve áll ügyfelei rendelkezésére világszerte. A Deloitte több mint 170 000 szakértője egytől egyig arra törekszik, hogy a kiválóság mércéjévé váljon.

A Deloitte név az Egyesült Királyságban “company limited by guarantee” formában alapított Deloitte Touche Tohmatsu Limited társaságra és tagvállalatainak hálózatára utal, melyek mindegyike önálló, egymástól elkülönülő jogi személy.
A Deloitte Touche Tohmatsu Limited és tagvállalatai jogi struktúrájának részletes bemutatását a következő link alatt találja: www.deloitte.hu/magunkrol.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr