rss
Megkezdődött a VELUX EHF Kézilabda Bajnokok Ligájának 2011/2012-es szezonja: a 24 csapat 148 mérkőzésén több százmillió néző várható

Megkezdődött a VELUX EHF Kézilabda Bajnokok Ligájának 2011/2012-es szezonja: a 24 csapat 148 mérkőzésén több százmillió néző várható

Több mint 650 ezer néző az arénákban, 300 millió sportrajongó a televíziók előtt, 24 csapat, 148 mérkőzés a mérlege a 2010/2011-es évad VELUX EHF Férfi Kézilabda Bajnokok Ligájának. A VELUX Cégcsoport tavaly szeptemberben vált névadó szponzorrá, amelynek értelmében három éven keresztül támogatja a bajnokságot. Az új, 2011/2012-es szezon mérkőzései szintén a kézilabdasport rajongóinak millióit fogják szórakoztatni. Október 8-án magyar játékosokért izgulhattunk: az MKB Veszprém KC második mérkőzését is megnyerte, a vendég dán Bjerringbro-Silkeborg csapatát győzte le 32-25-re Veszprémben.

Kulcsinformációk

  • Szeptember 6-án, a kölni nyitómérkőzéssel kezdetét vette a VELUX EHF Férfi Kézilabda Bajnokok Ligájának 2011/2012-es szezonja. 
  • Az évad során 24 csapat, 148 mérkőzését követhetik figyelemmel a mérkőzésekre kilátogató szurkolók valamint európai tévénézők milliói.  
  • Október 8-án, szombaton magyar csapatért izgulhattunk, az MKB Veszprém KC mérkőzött meg a dán Bjerringbro-Silkeborg csapatával Veszprémben: 32-25-re nyert a hazai csapat.   
  • A VELUX Cégcsoport a tavaly szeptemberben aláírt szerződés értelmében három éven át lesz a VELUX EHF Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája névadó szponzora.  

Eredeti közlemény

Link: Megkezdődött a VELUX EHF Kézilabda Bajnokok Ligájának 2011/2012-es szezonja: a 24 csapat 148 mérkőzésén több százmillió néző várható

Idézet

Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője:

“Véleményünk szerint a kézilabda kifejezetten az a sportág, melyben az elszánt győzni akarás és a gondosan, pontosan összehangolt csapatmunka egyszerre van jelen. A Cégcsoportnál mi is hasonló értékek mentén dolgozunk, mindennapjainkat és vállalati kultúránkat is áthatják. Csak így lehet sikeres a vállalkozásunk világszinten.”

Fényképek
 

Kapcsolódó tartalmak

A VELUX Cégcsoport lett a Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája névadó szponzora (közösségimédia-közlemény)

A VELUX Magyarország Kft. honlapja

Háttér-információk

A VELUX Magyarország Kft.-ről

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.

2011-ben a VELUX márka immáron negyedik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára.

A VELUX Cégcsoportról

A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr