rss
Újra itt a népszerű magyar függönymárka, a Gardénia

Újra itt a népszerű magyar függönymárka, a Gardénia

Magyarország legjelentősebb lakástextil gyártója és forgalmazója, a Rovitex Homedeco Group tulajdonosa a napokban jelentette be, hogy megvásárolta a legpatinásabb magyar függönymárkát, a Gardéniát, hogy értékeit megőrizzék a piac számára. A Gardénia jubileumi kollekcióját a Rovitex Homedeco és a Gardénia Budapesten megrendezett szakkiállításán és vásárán Jaksity Kata modell, műsorvezető mutatta be.

Kulcsinformációk

  • A Gardénia új kollekcióját a Gardénia és a Rovitex Homedeco szakkiállításán és vásárán mutatták be augusztus 26-29. között Budapesten.
  • A Gardénia szeptembertől élhető, a lakberendezési trendeket követő, változatos függönykollekcióval jelentkezik évente kétszer.
  • A Gardénia első, őszi kollekciójának alapját a függönyök és sötétítők alkotják. A 2011-es őszi kollekció követi a legfrissebb európai lakberendezési trendeket, miközben nagy választékban kínálja a klasszikus mintákat és színeket is.
  • A Gardénia első kollekciójában a lakástextil divat őszi színei: a pasztellek, a natúr és a barna színek dominálnak. Egy másik nagy csoportot alkotnak a fémes színek, aranyak, ezüstök és árnyalataik, de  nem hiányozhatnak a merész színkombinációk sem.
  • A Gardénia a kollekciók kialakításánál arra törekszik, hogy minél nagyobb szín-, anyag- és mintaválasztékot nyújtson.
  • A Gardénia megújulásának része, hogy a vállalat támogatni kívánja a fiatal, magyar textiltervezőket abban, hogy különleges, de élhető textilterveiket meg is valósíthassák. Ezért 2011 őszén pályázatot írnak ki a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem textil szakos hallgatói számára. A nyertes pályamű modelljei gyártásba is kerülnek, így azok a magyar lakástextil szaküzletekben megvásárolhatók lesznek.

Eredeti közlemény

Újra itt a népszerű magyar függönymárka, a Gardénia

Idézet

Jaksity Kata, modell, műsorvezető

  • „Mindig is nagyon érdekelt a lakberendezés, de eddig csak a saját otthonomban hódolhattam ennek a szenvedélyemnek. A lakás berendezésének megalkotásakor nagyon ügyelek a színek harmóniájára, és igyekszem az egyes helyiségeknek valamilyen sajátos hangulatot adni. A színharmónia mellett nagyon fontos szempont számomra a minőség is: csak megbízható, jó minőségű termékeket vásárolok. A Gardénia megújulásának nagyon örültem. Vásárlásaim során mindig keresem a magyar termékeket. Jó, hogy ez a patinás, ismert magyar márka nem esett áldozatul a piaci átalakulásnak. Sőt, ezentúl a legváltozatosabb, a függönydivat európai trendjeit Magyarországra behozó kollekciókkal jelentkezik évente kétszer.”

Fényképek

Videók

Kapcsolódó tartalmak

Évszázados magyar márkát éleszt fel a Rovitex Homedeco (közösségimédia-közlemény)

A Rovitex Homedeco Group honlapja

Világgazdaság Online: Feléled a százéves magyar függönymárka

Origó Vállalkozói Negyed: A Rovitex vette meg a Gardénia függönymárkát

HVG Online: Feltámasztanak egy magyar csipkefüggönymárkát

Céginformáció

A Rovitex Homedeco Group alapító cége, a Rovitex Hungária Kft. 100%-os magyar magántulajdonban lévő vállalatként 1996-ban alakult, azzal a céllal, hogy jó minőségű termékekkel és magas színvonalú szolgáltatásaival meghatározó szereplővé váljon a magyar lakástextil piacon. A cég központi irodáját és lakástextil mintaboltja 2002-ben nyílt meg Pécsett. 2008-ban költöztek be a cég ügyfélszolgálatának is helyet adó modern logisztikai központjukba.
Az első Rovitex leányvállalat Horvátországban alakult meg 2004-ben, ahol 4 év alatt elérték a piacvezető szerepet, és tovább terjeszkedtek a délszláv országok felé: zábrábi logisztikai központjuk látja el a volt jugoszláv tagállamok piacait. Ezt követte 2005-ben a cseh, 2007-ben a szlovák és 2008-ban a román vállalatok megalapítása. Mivel a német piacra nehéz betörni, így ott 2006-ban a Rovitex Homedeco Group egy 35 éves hagyományokra visszatekintő lakástextil-nagykereskedelmi cég, a Galant Gardinen megvásárlásával vetette meg lábát.
A tavalyi évben a kapacitásokat bővítve 20 fős konfekcionáló üzem kezdte meg munkáját, mely elsősorban a nyugat-európai piacra dolgozik, fő profilja készfüggönyök, terítők és díszpárnák gyártása. A folyamatos fejlődés miatt szükségessé vált az infrastruktúra fejlesztése, így egy új gyártó- és logisztikai központ előkészítő munkálatai már folyamatban vannak.
A Rovitex hetedik éve kiállítója a világ legrangosabb lakástextil szakkiállításának, a Heimtextil-nek Frankfurtban. 2010-ben és 2011-ben pedig a magyar függöny gyártó és forgalmazó cégek közül egyedüliként a Rovitex anyagai jelentek meg a jövő lakástextil-trendjeit bemutató kiállításon, a Trend Forum-on.

A Gardénia Csipkefüggönygyár Kft. 2011-ben alakult, és a  Rovitex Homedeco Group cégcsoport érdekeltségébe tartozik. Nem jogutódja a Gardénia Csipkefüggyönygyár Nyrt-nek, újonnan alakult vállalat, melynek stratégiai célja, hogy a Gardénia márkát és hagyományokat tovább vigye. Az új Gardénia kollekció termékei a tervek szerint hamarosan az ország egészét lefedő szaküzlet-hálózat révén a legtöbb magyar háztartás számára elérhetők lesznek.
Az ország első új Gardénia szakaüzleteként az Erma Lakástextil Szalon augusztus 22-étől a régi szakértő stábbal, ám megújult Gardénia termékválasztékkal várja az igényes lakástextíliák iránt érdeklődő vásárlóit. Az üzlet 73 éve azonos profillal, minőségi lakástextil szaküzletként üzemel.
A márka / szaküzlet-hálózat építése folyamatosan zajlik, a széles körű kereskedelmi bevezetés szeptember közepétől indul.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr