rss
Évszázados magyar márkát éleszt fel a Rovitex Homedeco

Évszázados magyar márkát éleszt fel a Rovitex Homedeco

2011 szeptemberétől újra itt a korábban népszerű magyar függöny, a Gardénia. Az idén éppen 100 éves márka a négy éve megkezdett tárgyalásokat követően Magyarország egyik legjelentősebb lakástextil gyártó és forgalmazó cége, a Rovitex Homedeco Group  érdekeltségébe került. A megújult Gardénia első kollekcióját az augusztus 27-29-ig tartó budapesti szakkiállításon mutatják be, az első megújult márkaüzlet, az Erma Lakástextil Szalon pedig már várja vásárlóit.

Kulcsinformációk

  • Az idén éppen 100 éves Gardénia évtizedeken keresztül a legismertebb függönymárka volt Magyarországon, neve egyet jelentett az igényes függönnyel.
  • A Gardénia a négy éve megkezdett tárgyalásokat követően Magyarország egyik legjelentősebb lakástextil gyártó és forgalmazó cége, a Rovitex Homedeco Group  érdekeltségébe került.
  • A Gardénia Csipkefüggönygyár Kft. szeptembertől évente kétszer a lakberendezési trendeket követő, változatos kollekciókkal jelentkezik.
  • A Gardénia célja, hogy Magyarországon újra a legfontosabb függönymárkává váljon, és egy éven belül az ország minden pontján, mindenki számára elérhető legyen, ezért újjáépítik a Gardénia szaküzlet hálózatot.
  • A minőség, változatosság és elérhető ár mellett a Gardénia hagyományos erősségét, a „komplett ablak” koncepciót is meg kívánja őrizni az új tulajdonos. Azaz a vásárlók nem csak függönyt, de az ahhoz szükséges kellékeket, karnisokat, kiegészítő lakástextil termékeket is megvásárolhatják egy helyen.
  • A Gardénia új kollekcióját az augusztus 27-29. között, Budapesten megrendezett szakkiállításon és vásáron mutatják be a partnereknek és az újságíróknak.
  • Az őszi kollekcióban a pasztell színek dominálnak, az idei európai  trendek szerinti földszínekkel, a natúr és a barna minden árnyalatával, de elmaradhatatlanok a modern, fantáziadús színkombinációk, a fémes szürke színek is.
  • A 2012-es frankfurti világkiállításon tervezik bemutatni a jelenleg kialakítás alatt álló Gardénia antibakteriális termékvonalat, mely a kórházak és szállodák igényén túl egyre nagyobb lakossági keresletnek is örvend.

Eredeti közlemény

Évszázados magyar márkát éleszt fel a Rovitex Homedeco

Idézet

Romeisz Norbert, a Rovitex Homedeco Group és a Gardénia tulajdonosa

  • „Örülök, hogy a Gardénia márka megvásárlása mellett döntöttünk, hiszen így egy nagy múltú, idén éppen 100 éves magyar márkát sikerült megőriznünk a hazai vásárlók számára. Az új Gardénia függönyökben igyekeztünk a hagyományos értékeket és az innovációt úgy ötvözni, hogy minél többen megtalálják benne azt a stílust, színvilágot, amelyben otthonosan érzik magukat.”

Fényképek

Kapcsolódó tartalmak

A Rovitex Homedeco Group honlapja
Bella Cafe: Magyarországon a legújabb nemzetközi lakástextil trendek

A Mi Otthonunk Online: Rovitex a Heimtextilen
A Mi Otthonunk online: Lakástextil trendek
Nagyker Magazin: Magyarországon a legújabb lakástextil trendek
Női Teázó Magazin: A legújabb nemzetközi lakástextil trendek
Hölgyfórum: Józanság, Vadon, Keverék, Hasznosság
Designtrend.hu: Heimtextil jövő évi trendjei a Rovitex bemutatóján
TrendLakás: Magyarországon a legújabb nemzetközi lakástextiltrendek

Céginformáció

A Rovitex Homedeco Group alapító cége, a Rovitex Hungária Kft. 100%-os magyar magántulajdonban lévő vállalatként 1996-ban alakult, azzal a céllal, hogy jó minőségű termékekkel és magas színvonalú szolgáltatásaival meghatározó szereplővé váljon a magyar lakástextil piacon. A cég központi irodáját és lakástextil mintaboltja 2002-ben nyílt meg Pécsett. 2008-ban költöztek be a cég ügyfélszolgálatának is helyet adó modern logisztikai központjukba.
Az első Rovitex leányvállalat Horvátországban alakult meg 2004-ben, ahol 4 év alatt elérték a piacvezető szerepet, és tovább terjeszkedtek a délszláv országok felé: zábrábi logisztikai központjuk látja el a volt jugoszláv tagállamok piacait. Ezt követte 2005-ben a cseh, 2007-ben a szlovák és 2008-ban a román vállalatok megalapítása. Mivel a német piacra nehéz betörni, így ott 2006-ban a Rovitex Homedeco Group egy 35 éves hagyományokra visszatekintő lakástextil-nagykereskedelmi cég, a Galant Gardinen megvásárlásával vetette meg lábát.
A tavalyi évben a kapacitásokat bővítve 20 fős konfekcionáló üzem kezdte meg munkáját, mely elsősorban a nyugat-európai piacra dolgozik, fő profilja készfüggönyök, terítők és díszpárnák gyártása. A folyamatos fejlődés miatt szükségessé vált az infrastruktúra fejlesztése, így egy új gyártó- és logisztikai központ előkészítő munkálatai már folyamatban vannak.
A Rovitex hetedik éve kiállítója a világ legrangosabb lakástextil szakkiállításának, a Heimtextil-nek Frankfurtban. 2010-ben és 2011-ben pedig a magyar függöny gyártó és forgalmazó cégek közül egyedüliként a Rovitex anyagai jelentek meg a jövő lakástextil-trendjeit bemutató kiállításon, a Trend Forum-on.

A Gardénia Csipkefüggönygyár Kft. 2011-ben alakult, és a  Rovitex Homedeco Group cégcsoport érdekeltségébe tartozik. Nem jogutódja a Gardénia Csipkefüggyönygyár Nyrt-nek, újonnan alakult vállalat, melynek stratégiai célja, hogy a Gardénia márkát és hagyományokat tovább vigye. Az új Gardénia kollekció termékei a tervek szerint hamarosan az ország egészét lefedő szaküzlet-hálózat révén a legtöbb magyar háztartás számára elérhetők lesznek.
Az ország első új Gardénia szakaüzleteként az Erma Lakástextil Szalon augusztus 22-étől a régi szakértő stábbal, ám megújult Gardénia termékválasztékkal várja az igényes lakástextíliák iránt érdeklődő vásárlóit. Az üzlet 73 éve azonos profillal, minőségi lakástextil szaküzletként üzemel.
A márka / szaküzlet-hálózat építése folyamatosan zajlik, a széles körű kereskedelmi bevezetés szeptember közepétől indul.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr