rss
A fenntartható életmód és építkezés iránt érdeklődők számára indított tematikus oldalt honlapján a VELUX Magyarország Kft.

A fenntartható életmód és építkezés iránt érdeklődők számára indított tematikus oldalt honlapján a VELUX Magyarország Kft.

A VELUX Magyarország Kft. vállalati honlapját „Fenntartható Életmód” elnevezésű tematikus gyűjtőoldallal bővítette. A fejlesztés azért is fontos és jelentős lépés, mert 2020-tól az épületek tervezése és kivitelezése során számos szigorú Európai Uniós kritériumnak kell majd megfelelni. Ezen túlmenően az aloldalak a fenntarthatóság elméleti megközelítése mellett gyakorlati tanácsokat is nyújtanak az energiahatékonyság és CO2-csökkentés; az egészséges beltéri klíma; valamint a megújuló energia termelésével összefüggésben a magánfelhasználók és a szakemberek számára. Az érdeklődők a VELUX Cégcsoport Model Home 2020 elnevezésű kísérleti programjának adatait, a felépült hat aktívház mérési eredményeit is nyomon követhetik.

Kulcsinformációk:

  • A VELUX Magyaroszág Kft. a fenntartható életmód és építkezés iránt érdeklődők számára tematikus oldalt indított; a vállalat honlapjának aloldalai a fenntarthatóság elméleti megközelítése mellett gyakorlati tanácsokat is nyújtanak.
  • A vállalat a fenntartható életmód alapjának az energiahatékonyságot, az egészséges beltéri klímát, valamint a megújuló energiaforrások alkalmazását tekinti, így az oldalra látogatók hasznos tippeket kaphatnak e három kulcsterület kapcsán.
  • Az Európai Unióban időnk 90%-át töltjük a négy fal között, azonban az épületállomány harmada nem biztosít egészséges beltéri klímát, amely pedig a pihentető alváshoz, vagy akár a hatékony munkavégzés nélkülözhetetlen lenne.   
  • A napkollektorok a háztartási meleg víz előállításához szükséges energia akár 70%-át is képesek biztosítani. Ha az európai otthonokat napkollektorokkal szerelnénk fel, annyi olajat takaríthatnánk meg, ami évente 20 millió autó fogyasztásának felel meg.
  •  A vállalat a környezettudatosságot szem előtt tartva gyártófolyamatainak és -eszközeinek folyamatos fejlesztése révén is az energiafelhasználás és széndioxid-kibocsátás optimalizálására törekszik.
  • A jövő generáció fenntartható építkezési folyamatait támogatva Model Home 2020 elnevezésű kísérleti programot indított: az aloldal ezek részletes mérési adatait is tartalmazzák.

Eredeti közlemény:

 A fenntartható életmód és építkezés iránt érdeklődők számára indított tematikus oldalt honlapján a VELUX Magyarország Kft.

Idézet:

Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője

Tematikus oldalunk kialakításával a fenntartható szemlélet népszerűsítése mellett gyakorlati, hasznos tanácsokkal, érdekes adatokkal is el kívánjuk látni az érdeklődőket. Kevesen tudják például, hogy ha egy négytagú család az olajfűtést egy 7,2 m2 nagyságú VELUX napkollektorral helyettesíti, évente 1 tonnával csökken a környezetbe kibocsátott CO2 mennyisége. Az ehhez hasonló hasznos tartalmak mellett megtalálhatóak a Model Home 2020 programunk keretein belül eddig felépült aktívházak adatai, illetve mérési eredményeik is.”

Fényképek:

Kapcsolódó tartalmak:

Fenntartható Életmód – a VELUX Magyarország Kft. tematikus oldala

A VELUX Magyarország Kft. honlapja

 2011-től új lendületet kap a napkollektor-gyártás  (közösségimédia-közlemény)

 VELUX árnyékolók a milánói Karim Rashid életműkiállításon (közösségimédia-közlemény)

A VELUX Cégcsoport Karim Rashid világhírű dizájnerrel terveztetett árnyékoló kollekciót (közösségimédia-közlemény)

Csökkentette széndioxid-kibocsátását a VELUX Magyarország Kft. fertődi gyártóbázisa egy fenntarthatósági beruházás nyomán (közösségimédia-közlemény)

Egy éve üzemel a Model Home 2020 kísérletsorozat hat épületéből a másodikként elkészült koppenhágai egyetemi épület (közösségimédia-közlemény)

A tervezett hat aktívházból már a negyedik is elkészült a Model Home 2020 program keretében (közösségimédia-közlemény)

Újabb ház készült el a Model Home 2020 program keretében (közösségimédia-közlemény)

Háttér-információk:

A VELUX Magyarország Kft.-ről

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.
2011-ben a VELUX márka immáron negyedik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára.

A VELUX Cégcsoportról

A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr