rss
2011-ben is Business Superbrands díjas lett a VELUX márka

2011-ben is Business Superbrands díjas lett a VELUX márka

A VELUX márka 2011-ben immár negyedik alkalommal nyerte el a Business Superbrands címet. A VELUX Cégcsoport, így a VELUX Magyarország Kft. mintavállalati célkitűzésének alapeleme a partnerek felé tanúsított kiemelt figyelem. A cég szerint a tartós fejlődés egyik kulcsa a piaci és a társadalmi igények gyors felismerése, a megfelelő reagáláshoz pedig elengedhetetlen a kiváló partneri viszony, a bizalom és a folyamatos párbeszéd. Ezen üzleti filozófia sikerének elismeréseként tekintenek a Superbrands díjra.  

Kulcsinformációk

  • 2011-ben immáron negyedik alkalommal nyerte el a VELUX márka a Business Superbrands címet, mellyel újból az üzleti szektor (B2B) legjobbjai közé választották
  • A vállalat üzleti filozófiájának szakmai elismeréseként tekint az elnyert díjra; a tartós fejlődés alapjának a piaci és a társadalmi igények gyors felismerését, a kiváló partneri viszonyt, valamint a bizalmat és a folyamatos párbeszédet tartja
  •  A VELUX vállalatok partnereikkel történő együttműködésére jellemző, hogy kezdeményezései, fejlesztései során komolyan építenek a közvetlenül piacról érkező javaslatokra és véleményekre
  • A vállalat szoros együttműködésben áll az építészekkel, építőanyag-kereskedőkkel és a beépítő partnerekkel; e szoros együttműködés nemcsak a kiszámítható, tartós fejlődésben, hanem az új utak keresésében is közös munkát kíván a vállalat partnereivel
  • A hazánkban 25 éve működő VELUX Magyarország Kft. mintavállalati célkitűzései közé tartozik a partnerek felé tanúsított kiemelt figyelem, mely az elnyert díj alapját határozza meg

Eredeti közlemény

Link: 2011-ben is Business Superbrands díjas lett a VELUX márka 

Fényképek

 

 Videó

 

 Idézet

 Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője 

„A VELUX márka mögött minőségi, tartós és hasznos termékek állnak, melyek tükrözik a folyamatos megújulást, a termékek tökéletesítését, a piaci kihívásokhoz és a változó társadalmi igényekhez történő gyors igazodást. Mindezek legfontosabb kulcsát abban a stabil együttműködésben látjuk, amelyet kereskedő partnereinkkel, az építész-tervezőkkel és a tetőtéri ablakokat beépítő partnereinkkel kialakítottunk és folyamatosan ápolunk, hiszen termékeink végfelhasználói velük állnak közvetlen kapcsolatban. A meglévő partnerkörünk és az új üzleti vállalkozások számára márkaismertségünk, megbízható és stabil piaci pozíciónk mellett a folyamatos közös munka is nagy vonzerő. Piacvezetőként kiemelt feladatunk az új üzleti lehetőségek felkutatása is, melyből velünk együtt új és régi partnereink is profitálnak.” 

Kapcsolódó tartalmak

Mind árbevételét, mind létszámát tekintve növekedést könyvelt el 2010-ben a VELUX Magyarország Kft (közösségimédia-közlemény)     

A VELUX Magyarország Kft. honlapja    

A Superbrands-ről bővebben  

Háttér-információk

A VELUX Magyarország Kft.-ről 

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is. 

2011-ben a VELUX márka immáron negyedik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára.  

A VELUX Cégcsoportról 

 A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr