rss
FLOW PR: túl az 50. közösségimédia-kampányon

FLOW PR: túl az 50. közösségimédia-kampányon

Ezen a héten ünnepli a FLOW PR a félszázadik közösségimédia-kampányra vonatkozó megbízását. A cég 10 hónap alatt a legkülönbözőbb kampányokat szervezte az ügyfelei számára, kezdve az Android-alkalmazások fejlesztésétől a Facebook-kampányon át a blogmenedzsmentig. Idén már nemzetközi kampányokat is szervez a cég, így a közösségi médiával kapcsolatos megbízásokból származó árbevétele elérte az összforgalom 20 százalékát.

Kulcsinformációk

  • A FLOW PR 2009 decemberében döntött úgy, hogy stratégiát vált, és a hagyományos pr mellett a közösségi médiára is egyenlő hangsúlyt fektet.
  • Az elmúlt  10 hónapban 50 megbízást kapott a cég különböző kampányokra.
  • A megbízások 90 százaléka integrált kampány. A megbízók főként a telekommunikációs, az FMCG, a szórakoztató elektronikai, illetve a kereskedelmi szektor vállalatai voltak, de számos CSR-kampányt is menedzselt a cég.
  • Új fejlemény, hogy a FLOW PR már nemcsak hazai, hanem külföldi cégektől is kap megbízásokat. Az első negyedévben brit és olasz cégekkel bővült a FLOW PR referencialistája.
  • A közösségi médiára vonatkozó megbízások típusai: androidos alkalmazás okostelefonra, Facebook-alkalmazás fejlesztése, Facebook page és Twitter menedzsment, blogmenedzsment, hirdetési kampány a Facebookon, teljeskörű közösségimédia-stratégia elkészítése és megvalósításának segítése tanácsadással.

Eredeti sajtóközlemény

FLOW PR: túl az 50. közösségimédia-kampányon

Fényképek

Szabados Krisztián, a FLOW PR ügyvezető igazgatója

Madalina Rita, vezető tanácsadó, újmédia stratéga

Sajti Botond, igazgatóhelyettes

Videó



Idézet

Szabados Krisztián, a FLOW PR ügyvezető igazgatója

  • „Bennünket az különböztet meg a gombamód szaporodó közösségimédia-ügynökségektől, hogy mi a kampányok eredményességét nem a lájkolók számában, hanem az ügyfél árbevételének növekedésében mérjük.”

Kapcsolódó tartalmak

Önálló alkalmazásfejlesztő divízió a FLOW PR-nél

A FLOW PR honlapja

Trendlabor

Céginformáció

Flow Public Relations

A FLOW PR (Privy Council Communications néven) 2003-ban alakult. Az ügynökség üzleti stratégiai kommunikációs tanácsadásra, válságkommunikációra, általános public relations tevékenységre és new media managementre fókuszál. A cégcsoport további tagja a közéleti elemzéseiről ismert Political Capital, a lobbizással foglalkozó FLOW Public Affairs, az egészségügyi tanácsadást végző Health Capital és a környezetpolitikai kutató-tanácsadó intézet, a Green Flow. Cégünk közel 30 alkalmazottja egyetlen közös célért dolgozik, hogy a FLOW PR legyen a régió legjobb PR-ügynöksége.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr