rss
Mind árbevételét, mind létszámát tekintve növekedést könyvelt el 2010-ben a VELUX Magyarország Kft.

Mind árbevételét, mind létszámát tekintve növekedést könyvelt el 2010-ben a VELUX Magyarország Kft.

A VELUX Magyarország Kft. közzétette 2010-es pénzügyi eredményeit, melyekből jól látható, hogy a vállalat a válság ellenére növekedési pályára állt, és az elmúlt időszakban is sikerült megőriznie piacvezető szerepét a tetőtéri ablakok és kiegészítők piacán.

Kulcsinformációk

  • A VELUX Magyarország Kft. a válság ellenére megőrizte piacvezető pozícióját a tetőtéri ablakok piacán
  • A vállalat éves nettó árbevétele az előző adatokhoz képest 2010-ben közel 2 milliárd forinttal lett magasabb; 2010 végére meghaladta a 32 milliárd forintot
  • Az elért eredmény főleg a termelési tevékenység növekedésének köszönhető: 2010-ben 3,9%-kal több tetőtéri ablakot, illetve alkatrészt gyártottak, mint a 2009-es évben
  • A vállalat folyamatos beruházások révén növeli gyártási folyamatainak hatékonyságát, 2010-ben közel 2 milliárd forint értékben invesztált fejlesztésekbe

Eredeti sajtóközlemény

Link: Mind árbevételét, mind létszámát tekintve növekedést könyvelt el 2010-ben a VELUX Magyarország Kft.

Fényképek

Az alábbi képre kattintva lapozhat a kapcsolódó galériában, illetve eljuthat a nyomdai minőségű eredeti képekhez is.

Idézetek

Vincze Zoltán, a VELUX Magyarország Kft.  ügyvezető igazgatója:

„Bár vezető piaci pozíciónkat nem ingatta meg a válság, eredményeinkben még ha kisebb mértékben is, de éreztette hatását az utóbbi években. 2010-ben reményeink szerint végleg bekövetkezett a fordulópont, melyet követően újra a korábbi években tapasztalható erőteljes és stabil növekedés lesz jellemző vállalatunk teljesítményére. ”

„2010-ben közel 100 új dolgozót vettünk fel, 61%-ban segítséggel élőket. Kiemelt figyelmet szentelünk annak, hogy kedvező munkafeltételeket biztosítsunk számukra, és beruházásaink tervezésekor fontos szempont, hogy ezen a téren is fejlődjünk. Emellett a fejlesztések ahhoz is hozzájárulnak, hogy anyavállalatunk, a VELUX Cégcsoport által kialakított klímastratégia megvalósulhasson, azaz széndioxid-kibocsátásunkat 2012-ig 20%-kal, 2020-ig pedig 50%-kal csökkentsük a 2007-ben mért értékekhez képest. ”

Kapcsolódó tartalmak

Csökkentette széndioxid-kibocsátását a VELUX Magyarország Kft. fertődi gyártóbázisa egy fenntarthatósági beruházás nyomán

A VELUX Magyarország Kft. honlapja

Céginformációk

A VELUX Magyarország Kft.-ről

A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft. 1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.

2010-ben a VELUX márka harmadik alkalommal nyerte el az üzleti kommunikáció egyik legrangosabb elismerésének számító Business Superbrands díjat. Az elismeréssel azokat a márkákat tüntetik ki, amelyek joggal szolgálnak rá a vásárlók és az üzleti partnerek bizalmára.

A VELUX Cégcsoportról

A VELUX Cégcsoport küldetése, hogy jobb lakókörnyezetet teremtsen a tetőn keresztül érkező napfénnyel és friss levegővel. Termékprogramja tetőtéri ablakok és lapostetős házakra készült megoldások széles skáláját fedi le. A vállalat számos árnyékolót, beépítőterméket és távvezérlő elemeket, valamint a tetőbe integrálható napkollektorokat is gyárt. A VELUX Cégcsoport a világ mintegy 40 országában képviselteti magát értékesítési vállalattal, 11 országban pedig termékgyártás is folyik. Megközelítően 10.000 alkalmazottat foglalkoztat, és a VKR Holding A/S tulajdonát képezi. A VKR Holding A/S korlátolt felelősségű társaság, amely alapítványok és az alapító család 100%-os tulajdonában van. További részletek: www.velux.com.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr