rss
Vége a struccpolitikának!

Vége a struccpolitikának!

  • 30 nov, 2010
  •  

Városi strucclovaglásra és jelmezes struccparádéra is épített marketingstratégiájában az idei Országos Média Diákverseny győztes csapata, a Budapesti Gazdasági Főiskola hallgatóiból álló New waves. A reklámkampány szimbóluma ezúttal azonban nem dugná a fejét a homokba, hanem bedobna egy rágót, mély levegőt venne és megküzdene a kihívásokkal.

Kulcsinformációk

  • New waves tagok: Orova Zita, Totth Ádám, Vadász Kinga
  • Valódi marketingstratégia az egyik meghatározó rágógumi gyártó és forgalmazó cég termékére
  • A piac felmérése, piackutatás (fókuszcsoportos, eredményeket ld. kapcsolódó tartalmak)
  • Bátor strucc kampány: Ne dugd a fejed a homokba! Kapj be egy rágót, vegyél egy mély lélegzetet és nézz szembe a kihívásokkal!
  • Szerethető akciók: strucclovaglás, jelmezes struccparádé, panelházak oldalára helyezett strucc alakú mászó falak, struccos flashmobok stb.
  • Közösségi média használat

Eredeti sajtóközlemény

Vége a struccpolitikának!

Videó

A New waves bemutatkozó kisfilmje

Idézet

Totth Ádám, a BGF New waves csapatának tagja:

  • ” Úgy gondoljuk, egy marketing kampányban ma már az élményen van a hangsúly; az emberek, különösen a termék célközönsége, a fiatalok akkor szeretnek egy márkát, ha kötődni tudnak hozzá.”
  • „A stratégiában hangsúlyos szerepet kaptak az olyan szerethető akciók is, mint a strucclovaglás, a jelmezes struccparádé, a témával kapcsolatos flash-mobok, de még városi kalandparkkal és panelházak oldalára helyezett strucc alakú mászó falakkal is kiegészült a kampány.”
  • „A csapat ugyanakkor legalább ilyen fontosnak tartja egy termék reklámozásánál az internetet: a közösségi oldalakat, a vírusfilmeket is, ezért a rendezvényekről készült videókat a file cserélő oldalakon és a nagyobb közösségi oldalakon is megosztanánk a fogyasztókkal, az érdeklődőkkel.”

Kapcsolódó tartalmak

A nyertes prezentáció

A BGF honlapja

Intézményi információ

BUDAPESTI GAZDASÁGI FŐISKOLA
Magyarország legnagyobb, mintegy 20 ezer hallgatót képező főiskolája, a Budapesti Gazdasági Főiskola (BGF) 2000. január elsejétől a három jogelőd intézmény – a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskola, a Külkereskedelmi Főiskola, valamint a Pénzügyi és Számviteli Főiskola – összevonásával alakult meg. A jogelőd intézményekben végzettek, illetve az elmúlt években BGF-es oklevelet szerzők a hazai munkaerőpiac legelismertebb, legkeresettebb szakemberei, számosan közülük a magyar társadalom és gazdaság vezető személyiségei.
Budapesti Gazdasági Főiskola küldetése az, hogy az üzleti tudományokban, valamint a kapcsolódó tudományágak területén az alapképzés, a mesterképzés, a szakirányú továbbképzés és egyéb felsőfokú szakképzés szintjén az ország és a kelet-közép-európai térség egyik vezető gazdasági felsőoktatási (főiskolai) intézménye legyen.
A Budapesti Gazdasági Főiskola 2010 májusában a Felsőoktatási Minőségi Díj elismerésben részesült a minőségfejlesztés terén elért kiemelkedő eredményeinek elismeréséül.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr