rss
Ismét a Generali a legjobb a gépjármű-biztosítások terén

Ismét a Generali a legjobb a gépjármű-biztosítások terén

A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) ötödik alkalommal osztotta ki a hazai biztosítók szolgáltatási minőségét értékelő díjait. A casco és kötelező gépjármű-biztosítások terén immár negyedik alkalommal bizonyult a Generali a legjobbnak.  

Kulcsinformációk

  • A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által idén hetedik alkalommal megrendezett Biztosításszakmai Konferencia és Kiállítás keretein belül adták át a biztosítók Szolgáltatásminőségi Versenyének díjait.
  • A Generali idén a négy biztosítási kategóriából a gépjármű-biztosítások területén szerezte meg az elsőnek járó díjat, és a másik három kategóriában is a legjobbak között szerepelt.
  • A Generali jelenleg több mint 500 független biztosításközvetítő partnerrel – alkusszal és többes ügynökkel – áll kapcsolatban. Stratégiájában egyaránt fontos szerepet játszik a saját értékesítési hálózat támogatása és fejlesztése, valamint a külső értékesítési partnerek tevékenységének segítése.

Az eredeti sajtóközlemény

Ismét a Generali a legjobb a gépjármű-biztosítások terén

Fényképek

Ilics László

Idézetek

Ilics László a Generali vezérigazgató-helyettese

  • „Az alkuszok által a Generalinak ítélt szolgáltatásminőségi díj annak visszaigazolása, hogy termékeink és szolgáltatásaink értékállóak, egyszerre felelnek meg az ügyfelek igényeinek és támogatják partnereink munkáját. A most kapott elismerés ugyanakkor még magasabbra teszi a Generalival szemben támasztott mércét. Ezeknek az egyre növekvő elvárásoknak töretlen ügyfél- és értékesítői központú innovációinkkal igyekszünk megfelelni.”

Papp Lajos, a FBAMSZ elnöke, az Eurorisk ügyvezetője

  • „A szolgáltatásminőségi díj különös jelentőséggel bír, hiszen a biztosítási piac jövőjét nagy részben a tanácsadók és közvetítők írják. Ők döntenek arról, hogy milyen szolgáltatási tartalmú szerződéseket értékesítenek, ezért az ő szavazataik alapján megítélt díj a biztosítótársaságok számára is egyre fontosabb. A Szolgáltatásminőségi Verseny eredményeit tekintve a Generali évek óta kimagasló eredményeket ér el, és az a tény, hogy például a gépjármű kategóriában immár negyedik alkalommal bizonyultak a legjobbnak, azt mutatja, hogy a biztosítótársaság az alkuszok szerint is kiváló termékeket és szolgáltatásokat nyújt.”

Kapcsolódó tartalmak

A Generali honlapja

A Generali gépjármű-biztosításai

Céginformáció

Generali-Providencia Biztosító Zrt.

A Generali-Providencia ötszörös Kiváló Márka, az Euromoney brit gazdasági-üzleti magazin felmérése alapján 2005-ben Kelet-Közép-Európában a szektor legjobb vállalata, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének véleménye alapján többszörös szolgáltatás minőségi verseny győztes. 2006-ban megkapta a legjobb kelet-közép-európai biztosítónak járó elismerést a Nemzetközi Alkusz Szövetségtől. Ugyanebben az évben elnyerte a European Foundation for Quality Management „Elismerés a Kiválóságért” nemzetközi elismerését. 2007-ben General Casco terméke magyar minőség díjas lett, e-oktatás kategóriában Magyar Minőség Háza díjat nyert, weblapja pedig elnyerte az Év Honlapja 2007 elismerést. 2008-ban a magyarországi Good CSR Program keretében társadalmi felelősségvállalás díjat nyert. Az 1,2 millió ügyféllel rendelkező Generali-Providencia Biztosító Zrt. a hazai biztosítási piac második legnagyobb biztosítótársasága, a 14 közép-kelet-európai országban működő Generali PPF Holding B.V. leányvállalata. A Holding leányvállalatain keresztül 14 milliárd euró értékű vagyont kezel, és a régióban 10 millió ügyféllel rendelkezik. A Hollandiában bejegyzett Generali PPF Holding szervezeti központja a Cseh Köztársaság területén, Prágában van. A Generali PPF Holding B.V. az  Assicurazioni Generali (51%) és a PPF Csoport (49%) közös vállalata.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr