rss
Károk az utakon – nem elég felelősen vezetni

Károk az utakon – nem elég felelősen vezetni

2010 első félévében naponta átlagosan közel 40 személysérüléses baleset történt Magyarországon. A balesetek magas száma a biztosítótársaságok kifizetéseiben is megmutatkozik: A Generali biztosító casco ügyfeleinek már mintegy 5,5 milliárd, kötelező biztosítás terhére pedig csaknem 2,6 milliárd forintot fizetett ki gépjárműkárokra 2010-ben. A több mint 8 milliárdnyi kártérítésből 7,2 milliárd forintot az ütközéses balesetek után fizette a biztosító.

Kulcsinformációk

  • A KSH legfrissebb adatai szerint  2010 első félévében 7072 személysérüléses közúti közlekedési baleset történt, 68 százaléka lakott területen belül.
  • A Generalinál regisztrált gépjárműkárok számából jól látható, hogy a közúti közlekedési balesetek száma szinte alig változott az elmúlt 1 évben.
  • A több mint 8 milliárd forintos kárkifizetésekből a Generali 2010-ben augusztus végéig összesen több mint 7,2 milliárd forintot fizetett ki ütközésből származó károkra, a fennmaradó részt elemi károk, rongálás miatti és lopásból eredő károkra fizette ki a biztosító.
  • Annak érdekében, hogy minden gépjármű tulajdonos – függetlenül vezetési szokásaitól, a gépkocsija korától és anyagi lehetőségeitől – megtalálhassa a számára legmegfelelőbb casco biztosítást, a Generali különféle csomagokat dolgozott ki.

Az eredeti sajtóközlemény

Károk az utakon – nem elég felelősen vezetni

Fényképek

Jákfalvi Zoltán

Jákfalvi Zoltán

Idézetek

Jákfalvi Zoltán, a Generali gépjármű üzletági igazgatója

  • „Bár 2009-ben január és augusztus között cascóval rendelkező ügyfeleink 18 443 darab ütközésből adódó járműkárt jelentettek be, 2010-ben pedig 17 315 darabot, a kötelező biztosításokkal rendelkező ügyfelek között nőtt az esetszám. Itt közel 10 százalékos növekedést tapasztaltunk.”
  • „Idén augusztus 25-éig biztosítónk mintegy 5,5 milliárd forintot fizetett ki casco ügyfeleinek kárrendezésre. A legnagyobb összegű kifizetésünk 2010-ben – egy lopáskárral kapcsolatosan – megközelítette a 16 millió forintot, ugyanakkor továbbra is az ütközésből adódó jármű- és üvegkár volt a leggyakoribb káreset, a kifizetések átlagos nagysága pedig elérte a 250 ezer forintot.”
  • „A kárrendezésnél – a kifizetett összegek mellett – tapasztalataim szerint a korrekt hozzáállás és a gyorsaság a legfontosabb. A Generalinál például az esetek 80%-ában két napon belül sor kerül a kárfelvételre, és minden ötödik ügyben öt napon belül le is zárjuk a kárügyet.”
  • „A teljes körű casco biztosítás egész Európában védelmet garantál az ügyfelek számára, de köthető olyan casco biztosítás is, ami kifejezetten azon vezetőknek jelent megoldást, akik idősebb gépjárművüket szeretnék biztonságban tudni. A Lopás Casco ezzel szemben a vezetési tudásukban bízó ügyfeleknek ajánlott, akik kizárólag lopás ellen szeretnék biztosítani autójukat, és nem kívánják a teljes körű casco díját kifizetni. Ezek a biztosítások természetesen más kiegészítő biztosításokkal együtt is megköthetőek, így kaphatunk minden szempontból megfelelő megoldást.”

Kapcsolódó tartalmak

A Generali honlapja

A Generali gépjármű-biztosításai

Céginformációk

Generali-Providencia Biztosító Zrt.

A Generali-Providencia ötszörös Kiváló Márka, az Euromoney brit gazdasági-üzleti magazin felmérése alapján 2005-ben Kelet-Közép-Európában a szektor legjobb vállalata, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének véleménye alapján többszörös szolgáltatás minőségi verseny győztes. 2006-ban megkapta a legjobb kelet-közép-európai biztosítónak járó elismerést a Nemzetközi Alkusz Szövetségtől. Ugyanebben az évben elnyerte a European Foundation for Quality Management „Elismerés a Kiválóságért” nemzetközi elismerését. 2007-ben General Casco terméke magyar minőség díjas lett, e-oktatás kategóriában Magyar Minőség Háza díjat nyert, weblapja pedig elnyerte az Év Honlapja 2007 elismerést. 2008-ban a magyarországi Good CSR Program keretében társadalmi felelősségvállalás díjat nyert. Az 1,2 millió ügyféllel rendelkező Generali-Providencia Biztosító Zrt. a hazai biztosítási piac második legnagyobb biztosítótársasága, a 14 közép-kelet-európai országban működő Generali PPF Holding B.V. leányvállalata. A Holding leányvállalatain keresztül 14 milliárd euró értékű vagyont kezel, és a régióban 10 millió ügyféllel rendelkezik. A Hollandiában bejegyzett Generali PPF Holding szervezeti központja a Cseh Köztársaság területén, Prágában van. A Generali PPF Holding B.V. az  Assicurazioni Generali (51%) és a PPF Csoport (49%) közös vállalata.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr