rss
A VELUX Cégcsoport lett a Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája névadó szponzora

A VELUX Cégcsoport lett a Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája névadó szponzora

A tegnapi napon aláírt szerződés értelmében a VELUX Cégcsoport vált a legjelentősebb európai kézilabda-mérkőzéssorozat fő támogatójává: az elkövetkező három évben a bajnokság hivatalos neve VELUX Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája lesz.

Kulcsinformációk

  • 2010. szeptember 7-én írta alá a VELUX Cégcsoport a Férfi Kézilabda Bajnokok Ligájának három évre szóló névadó szponzori szerződését.
  • Az esemény e szerződés értelmében a 2012/13-as évadig a VELUX Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája nevet viseli majd.
  • A döntés a VELUX Cégcsoport által próbaképpen már támogatott, 2010-es Bajnokok Ligája tavaszi döntője után született.
  • A 2010/11-es mérkőzéssorozat szeptember 22-én veszi kezdetét; az évad alatt 24 csapat 148 mérkőzését követhetik figyelemmel a helyszínen szurkolók, illetve az európai televíziónézők milliói.

Az eredeti sajtóközlemény

A VELUX Cégcsoport lett a Férfi Kézilabda Bajnokok Ligája névadó szponzora

Fényképek

Idézetek

Michael K. Rasmussen, a VELUX Cégcsoport marketingigazgatója
„Örömmel mélyítettük tovább támogatói kapcsolatunkat a Kézilabda Bajnokok Ligája szervezőivel, hiszen a mérkőzéssorozatban számos, a Cégcsoportunk számára kiemelt fontossággal bíró ország klubcsapatai versengnek egymással évről évre. A bajnokság névadó szponzoraként bízunk benne, hogy partnereink ezáltal a VELUX Cégcsoport egy újabb pozitív oldalát ismerhetik meg.”
„Úgy véljük, a kézilabda kifejezetten az a sportág, amelyben egyszerre érvényesül az elszánt győzni akarás és a gondosan összehangolt csapatmunka – a VELUX Cégcsoportnál magunk is úgy tartjuk, ezek azok az erőfeszítések, amelyek egy vállalkozást előbbre, sikerre vihetnek.”

Őz Beáta, a VELUX Magyarország Kft. értékesítési vállalatának ügyvezetője
„A VELUX 5 Oceans egyéni földkerülő vitorlásverseny névadó támogatójaként, cégcsoportunk az utóbbi években tapasztalt, elkötelezett sportszponzorrá vált.”
„Ám nemcsak a cégcsoport márkaértékeit tükröző professzionális sport támogatása a célunk. A VELUX Magyarország Kft. gyártóegysége például az idén tavasszal anyagilag és részvételével is támogatta a Győrújbaráton megrendezett Csörgőlabda Gálát, mely a vakok és gyengénlátók sportja.”

Kapcsolódó tartalmak

A VELUX Magyarország Kft. honlapja
Az Európai Kézilabda Szövetség honlapja

Céginformációk

A VELUX Magyarország Kft.-ről
A VELUX az építőanyag-ipar egyik vezető világmárkája és vállalata, amely kínálatát közel 40 országban értékesíti. A cégcsoport 11 országban rendelkezik gyártóegységekkel, közöttük Magyarországon, Fertődön, amely a régió egyik legnagyobb munkaadója. A VELUX Magyarország Kft.1986 óta van jelen a hazai piacon – a 200 legnagyobb profitú vállalat egyike. Piacvezetőként élen jár az innovatív, ugyanakkor energiatakarékos és környezetbarát termékek bevezetése terén. A cég célja, hogy termékeivel – melyek a tetőn keresztül természetes fénnyel és friss levegővel látják el az épületeket – minőségi lakóterek és munkahelyek jöjjenek létre, újításain keresztül lehetővé téve azok energiagazdaságos kialakítását is.

A VELUX Cégcsoportról
A VELUX Cégcsoport VELUX tetőtéri ablakokat, valamint más, a természetes fényt és a friss levegőt beengedő, így a környezetet, a mindennapi életet jobbá tévő épület- és létesítményelemeket fejleszt ki, állít elő és értékesít. A VELUX Cégcsoport anyavállalata a VKR Holding, amelynek tulajdonosa a VELUX Alapítványok. 2009-ben a VKR Group 2,1 milliárd eurós árbevételt generált.

A VELUX Cégcsoport társadalmi felelősségvállalása
A VELUX Cégcsoport társadalmi felelősségvállalás terén végzett munkája a cég mintavállalati célkitűzésein alapszik. Egyik legfontosabb alapelve, hogy a társadalom számára hasznos terméket hozzon létre és jó “állampolgárként” élje mindennapjait mind környezete, mind alkalmazottai felé. Ez a szemlélet természetes következménye a cégalapító, Villum Kann Rasmussen által 1965-ben meghatározott mintavállalati célkitűzéseknek.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr