rss
Nyaraljunk biztonságban! – Vakációs csomag ajándékba a Generalitól

Nyaraljunk biztonságban! – Vakációs csomag ajándékba a Generalitól

Minden üdülni vágyó rémálma, hogy nyaralás közben történik valami, ami miatt balul üthet ki a jól megérdemelt pihenés. Nincs annál rosszabb, ha a strandon, vagy kirándulás közben károsítanak meg minket, ne adj’ isten valamelyik ismerősünk hív fel a rossz hírrel: otthonunkkal történt olyasmi, ami miatt idő előtt meg kell szakítanunk a várva várt utazást. Ma már azonban léteznek olyan biztosítási csomagok, melyek az ilyen jellegű káreseményekre is védelmet nyújtanak, így nyugodtan telhet nyaralásunk. Ilyen a Generali Házőrző lakásbiztosítása, melyet a biztosító most kedvezményesen kínál új és meglévő ügyfeleinek.

Kulcsinformációk

  • A Generali nyári akciója keretében a nyaralási szezonban díjmentesen adja kiegészítő szolgáltatásait a Házőrző lakásbiztosítással rendelkező ügyfelei részére. A nyári akció mindenkire vonatkozik, aki a Generali Házőrző lakásbiztosítását választja, függetlenül attól, hogy régi, vagy új ügyfele a biztosítótársaságnak.
  • Ha a nyaralás alatt betörnek az otthonunkba, a Generali állja a haza- és a visszautazás költségeit is.
  • A Generali kimutatása alapján az évek óta nagy népszerűségnek örvendő szolgáltatáscsomag legkihasználtabb eleme az áramszünet esetén a hűtőben megromlott élelmiszerek után igényelt kárrendezés.
  • A Generali Házőrző biztosítása a nyaralókban történt káreseményekre is védelmet nyújt. A biztosítást most online is megköthetik a nyaralótulajdonosok.
  • Aki október végéig biztosítja otthonát a Generalinál, az akció keretében kéthavi díjengedményben részesül és a biztosító nyári vakációs csomagját is ajándékba kapja.

Az eredeti sajtóközlemény

Nyaraljunk biztonságban!

Idézetek

Hajas Gábor, a Generali vagyonbiztosítási osztályvezetője

„Az áramszünet esetén a hűtőben megromlott élelmiszerek után igényelt kárrendezésre az elmúlt évben több mint kétszázszor került sor, és valamivel több, mint 5,5 millió forintot fizetett ki a cég a károsultaknak”

„Tévhit, hogy a nyaralókra csak a szezon végén, télire érdemes biztosítást kötni; a vihar által betört ablak, megrongált tető, vagy akár egy törött vízvezeték is legalább akkora bosszúságot tud okozni, mint a hó leple alatt besurranó tolvaj. Jól mutatja mindezt, hogy a Generali a tavalyi évben a lakásbiztosítottaknak 16,5 millió forintot fizetett ki a nyaralókban történt káreseményekre.”

Kapcsolódó tartalmak

A Generali honlapja

A Generali lakásbiztosításai

Céginformáció

Generali-Providencia Biztosító Zrt.

A Generali-Providencia ötszörös Kiváló Márka, az Euromoney brit gazdasági-üzleti magazin felmérése alapján 2005-ben Kelet-Közép-Európában a szektor legjobb vállalata, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének véleménye alapján többszörös szolgáltatás minőségi verseny győztes. 2006-ban megkapta a legjobb kelet-közép-európai biztosítónak járó elismerést a Nemzetközi Alkusz Szövetségtől. Ugyanebben az évben elnyerte a European Foundation for Quality Management „Elismerés a Kiválóságért” nemzetközi elismerését. 2007-ben General Casco terméke magyar minőség díjas lett, e-oktatás kategóriában Magyar Minőség Háza díjat nyert, weblapja pedig elnyerte az Év Honlapja 2007 elismerést. 2008-ban a magyarországi Good CSR Program keretében társadalmi felelősségvállalás díjat nyert. Az 1,2 millió ügyféllel rendelkező Generali-Providencia Biztosító Zrt. a hazai biztosítási piac második legnagyobb biztosítótársasága, a 14 közép-kelet-európai országban működő Generali PPF Holding B.V. leányvállalata. A Holding leányvállalatain keresztül 14 milliárd euró értékű vagyont kezel, és a régióban 10 millió ügyféllel rendelkezik. A Hollandiában bejegyzett Generali PPF Holding szervezeti központja a Cseh Köztársaság területén, Prágában van. A Generali PPF Holding B.V. az  Assicurazioni Generali (51%) és a PPF Csoport (49%) közös vállalata.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr