rss
Több fronton is sikeresen erősítette a Concorde közösségimédia-jelenlétét

Több fronton is sikeresen erősítette a Concorde közösségimédia-jelenlétét

A hazai pénzügyi szolgáltatók között elsőként jelent meg a Concorde aktívan a közösségi médiában – a Facebookon és nemrég két új csatornával a Twitteren is –, felismerve annak fontosságát. Nem sokkal később követték a társaságot további  pénzügyi vállalatok is, mára a Concorde rendelkezik közöttük a legnagyobb Facebook rajongói táborral és legtöbb Twitter követővel. A Concorde felismerte,  hogy ezek az eszközök számos  lehetőséget kínálnak az ügyfelek kiszolgálása, és a sajtó informálása terén. A társaság folyamatosan fejleszti és erősíti közösségimédia-jelenlétét.

Kulcsinformációk

  • A Concorde Csoport 2009-ben a pénzügyi szolgáltatók között elsőként jelent meg a Facebookon, majd májusban a Twitteren.
  • A Twitteren két csatornával van jelen, a Concorde Callal és a Concorde Tradinggel. Az előző elsősorban elemzői, míg az utóbbi brókeri profilú.
  • Mára a pénzügyi szektor képviselői között a legtöbb követővel rendelkezik ezeken a felületeken.
  • A Concorde jelentős szerepet szán ügyfeleivel, a sajtóval, valamint a pénzügyek iránt érdeklődőkkel való kapcsolattartásban a közösségi médiának.

Eredeti sajtóközlemény

Link: Több fronton is sikeresen erősítette a Concorde közösségi média jelenlétét

Fényképek

Videó

A közleményben hivatkozott videó, melyben Kovács Krisztián, a Concorde elemzője mondja el véleményét az aktuális helyzetről.

Kapcsolódó tartalmak

Idézetek

„Nem szokványos – főként Magyarországon –, hogy pénzügyi szolgáltatók a közösségi médiában is megjelennek, és ott kezdenek kapcsolatokat kialakítani meglévő és potenciális ügyfeleikkel. Mi azonban úgy láttuk, általánossá válik, hogy ezeknek az oldalaknak a felhasználói és a számukra szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között napi szinten zajlik párbeszéd, és ez alól nem képeznek kivételt a pénzügyi cégek sem. Mindig kiemelt figyelmet szenteltünk annak, hogy ügyfél- és sajtókapcsolatainkat a lehető leggördülékenyebben, legintenzívebben kezeljük, ebből következik, hogy a közösségi médiában is kialakítottunk erre szolgáló csatornákat. Ezenkívül úgy érezzük, hogy egy unikális szakmai műhely alakult ki a Concorde Csoportban, így van mit kommunikálni” Pál Árpád, a Concorde Értékpapír Zrt. vezérigazgatója

„Jelenlétünk a közösségi site-okon lehetővé teszi, hogy azonnali visszajelzést kaphassunk ügyfeleinktől, ami segít minket abban, hogy az ő igényeik szerint alakítsuk ki szolgáltatásainkat, illetve hogy tudjuk, mi az, ami leginkább érdekli őket. Az online felület a kapcsolatfelvételt is megkönnyíti, nem kell bejönni az ügyfélszolgálati irodánkba, de még a telefont sem kell felemelniük.” Pál Árpád, a Concorde Értékpapír Zrt. vezérigazgatója

„Saját tapasztalatomból tudom, hogy leginkább akkor olvasok el egy speciális hírt vagy információt, ha ahhoz, hogy megkapjam, nem kell más honlapot felkeresnem. Az a célunk, hogy a felhasználóknak ne kelljen megváltoztatniuk a napi rutinjukat, és ott találkozzanak velünk, ahol éppen vannak. Ezt szem előtt tartva választottuk ki az általunk jelenleg használt két közösségi csatornát, hiszen ügyfeleink nagy része előszeretettel használja őket.” Pál Árpád, a Concorde Értékpapír Zrt. vezérigazgatója

Céginformációk

A Concorde Magyarország vezető független befektetési banki tevékenységet végző társasága, melyet 17 éve indítottak el magyar tulajdonosai, és ez idő alatt egy kereskedéssel és elemzéssel foglalkozó pénzügyi cégből vált integrált befektetési szolgáltatásokat nyújtó vállalatcsoporttá. A Concorde a Budapesti, Frankfurti és Varsói Értéktőzsde és a Befektetési Szolgáltatók Szövetségének tagja. A Concorde Csoport négy tagvállalatból áll, ezek: a Concorde Értékpapír Zrt., a Concorde Alapkezelő zrt., a Concorde Vállalati Pénzügyek Kft. és a Concorde Pénzügyi Tanácsadó Kft. A csoporthoz tartozó vállalatok szolgáltatásai az értékpapír forgalmazástól, a vagyonkezelésen és az elemzési tevékenységen, valamint a vállalati pénzügyi és befektetési tanácsadáson át a tőkepiaci tranzakciók szervezéséig terjednek.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr