rss
FLOW PR néven folytatja munkáját a Privy Council

FLOW PR néven folytatja munkáját a Privy Council

Flow PR néven folytatja munkáját 2010. június 7-től a Privy Council Communications. A névváltás jól illeszkedik abba a cégfejlesztési stratégiába, melynek megvalósítása az ügynökségnél már tavaly ősszel megkezdődött.

Kulcsinformációk

  • 2010. június 7-től a Privy Council Communications neve megújul, Magyarország vezető kommunikációs ügynöksége Flow PR néven folytatja munkáját.
  • A névváltás az ügynökség cégfejlesztési stratégiájának egyik fontos állomása, melyet olyan fejlesztések készítettek elő, mint 2010 májusában az első hazai SMR-szolgáltatás, a Hírlabor elindítása, illetve a 2009 őszétől intenzív jelenlét a közösségi média legfontosabb csatornáin.
  • A Privy Council névváltásával párhuzamosan a Capital Group cégcsoport többi cége is nevet vált. A holdingcégként funkcionáló Capital Group-ból Flow Corporation, a környezetvédelmi kutató és tanácsadó Green Capital-ből GreenFlow, a regisztrált, lobbitanácsadással foglalkozó GPS Capital-ből pedig Flow Public Affairs lett.
  • A cégfejlesztés részeként az ügynökség vezetése -- Varga Zita Hella mellett -- új igazgató-helyettessel bővül Sajti Botond személyében. A szakember 2004 óta a Privy Council munkatársa, 2009-ben egy általa irányított kampány nyerte el Az év pr-megoldása fődíjat.
  • Az ügynökség székhelye, telefonszáma, levélcíme nem változik, az e-mail címek egységesen vezetéknév.keresztnév@flowpr.hu-ra módosulnak. A cég honlapja a www.flowpr.hu oldalon érhető el.

Az eredeti sajtóközlemény

Link: FLOW PR néven folytatja munkáját a Privy Council

Fényképek

Videó

Idézetek

Szabados Krisztián ügyvezető igazgató

“Az új stílushoz új nevet is választottunk. A Flow kifejezi lendületünket, erőnket, megújulási és alkalmazkodóképességünket.”

“Nem titkolt szándékunk, hogy felkavarjuk a honi PR-piacot, és minőségi versenyt indukáljunk az ügynökségek között.”

“A válság idején a pr-ügynökséget kereső vállalatok egy dogot néztek: ki a legolcsóbb? Most újból azt kérdezik: ki a legjobb? Mi ezt a versenyt akarjuk megnyerni.”

Varga Zita Hella igazgató-helyettes

“Mindenki számára érzékelhetőek azok a napjainkban is zajló változások, amelyek alapvetően átformálják a kommunikációs szakma működését és eszközrendszerét.”

“Egy ügynökség háromféleképp reagálhat ezekre: vagy homokba dugja a fejét, és úgy dolgozik tovább, mintha mi sem történt volna; vagy utólag próbál igazodni a változásokhoz; vagy pedig a szakma átalakulásának élére állva, saját fejlesztésekkel lép a piacra. Mi ez utóbbi utat választottuk, amikor a tavalyi év során kidolgoztuk hosszú távú stratégiánkat.”

Sajti Botond igazgató-helyettes

“Fontosnak tartjuk, hogy ne csak beszéljünk a webkettes lehetőségekről, de saját, új fejlesztések bevezetésével közvetlenül elérhetővé is tegyük ezeket ügyfeleink számára.”

“Cégünk – immár Flow PR néven – a továbbiakban is olyan új és izgalmas megoldásokat fog bemutatni, melyek meghatározzák majd a kommunikációs szakma jövőjét, fejlődési irányait.”

Battai Eszter operatív igazgató

“Az ügynökség professzionális munkavégzésének, az igényekhez igazodó, naprakész szaktudásának köszönhetően évek óta őrzi vezető helyét a kommunikációs tanácsadói piacon.”

“Tavaly ősszel kezdtük meg az építkezést annak érdekében, hogy a megbízható minőség mellett valami izgalmasabbat nyújtsunk. Most jött el az idő, hogy a nevünk is megváltozzon.”

Madalina Rita vezető tanácsadó, újmédia stratéga

“2009-ben vált igazán intenzívvé a közösségi kommunikációnk, ekkor indítottuk el szakmai blogunkat, a Trendlabort, majd megjelentünk a Twitteren és a Facebook-on.”

“Jelenlétünk a közösségi médiában hamar meghozta az első elismerést: áprilisban a hazai ügynökségek webkettes jelenlétéről készített felmérésben a kommunikációs, PR-ügynökségek körében magasan az első helyen végeztünk.”

“A névváltást követően is változatlan intenzitással folytatjuk a szakmai hírek, trendek bemutatását, elemzését közösségi felületeinken, mivel a visszajelzések alapján ezek nagyon hasznosak ügyfeleink, a sajtó, de a szakma számára is.”

Kapcsolódó tartalmak

A FLOW PR szakmai blogja, aTrendlabor

Magyarország első SMR-szolgáltatása, a Hírlabor

A FLOW PR honlapja

Válság? Akkor rebranding!

Céginformációk

FLOW PR

Az ügynökség 2003-ban alakult Privy Council Communications néven, a Flow Corporation csoport tagja. A csoport árbevétel szempontjából jelenleg az egyik legnagyobb magyarországi kommunikációs cégcsoport, 2008. évi árbevétele meghaladta az 1 milliárd forintot. A vállalatcsoport 2008-ban közel 40 millió forint értékben nyújtott támogatást társadalmi célú szolgáltatással fogyatékosokkal foglalkozó és a kultúra területén működő civil szervezeteknek, intézményeknek. A FLOW PR  stratégiai kommunikációs tanácsadásra, válságkommunikációra, médiamenedzsmentre és általános public relations tevékenységre fókuszál.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr