rss
Segítség a károk megelőzéséhez a Generalitól sms-ben

Segítség a károk megelőzéséhez a Generalitól sms-ben

  • 2 jún, 2010
  •  

A Generali új, sms veszélyjelző szolgáltatása személyre szabottan, irányítószám alapján hívja fel a figyelmet a közelgő extrém időjárásra és praktikus tanácsokat ad a megelőzéshez. A szaporodó szélsőséges időjárási események évről évre egyre több kárt és kellemetlenséget okoznak, ezért a Generali felelős biztosítóként nemcsak a kár bekövetkezte után, hanem a megelőzésben is segítséget kíván nyújtani ügyfeleinek.

Kulcsinformáció

  • A Generali adatai szerint 2009-ben a vagyonbiztosításokkal kapcsolatos káresetek 23 százalékát a szélsőséges időjárás okozta károk tették ki.
  • A biztosító a tavalyi év folyamán mintegy 5 milliárd forintot fizetett ki meteorológiai kárra, melyből a legtöbbet a vihar által okozott károk jelentették.
  • Az idei szélsőséges időjárás miatt május 31-ig 16 060 viharkár-bejelentés érkezett a biztosítóhoz, ennek mintegy 85% százalékát már lezárta a Generali, és 371 millió forintot ki is fizetett ügyfeleinek.
  • Felelős biztosítóként a Generali fontosnak tartja a kármegelőzést is, ezért elindította ingyenes sms viharjelző szolgáltatását, melyet minden lakás- és gépjármű-biztosítással rendelkező ügyfél igénybe vehet.
  • Az figyelmeztető üzenetet 1-2 órával a vihar (szélvihar, jégeső, villámcsapás, felhőszakadás, ónos eső, erős havazás, hófúvás) kialakulása előtt kaphatják kézhez a szolgáltatást igénylő ügyfelek, így még időben meg tudják tenni a szükséges óvintézkedéseket.

Az eredeti sajtóközlemény

Segítség a károk megelőzéséhez a Generalitól sms-ben

Fényképek

Szikszai József


Idézetek

Szikszai József, a Generali vagyon-kárrendezési divíziójának vezetője

  • „Felelős biztosítóként fontosnak tartottuk, hogy a kármegelőzésben is segítséget nyújtsunk, ezért indítottuk el díjmentes sms viharjelző szolgáltatásunkat, amelyet minden lakás- és gépjármű-biztosítással rendelkező ügyfelünk igénybe vehet. A veszélyjelzést az Időkép.hu meteorológusaival együttműködve SMS-ben küldjük – elektronikus kommunikációt engedélyező – ügyfeleinknek lakás- vagy gépjármű-biztosítási szerződésük irányítószáma alapján, abban az esetben, ha 1-2 órán belül szélvihar, jégeső, villámcsapás, felhőszakadás, ónos eső, erős havazás, vagy hófúvás alakul ki az érintett térségben. Az sms üzenetben a Generali rövid kármegelőzési tanácsot is ad.”
  • „Amennyiben ügyfeleink igénybe szeretnék venni a Generali sms viharjelző szolgáltatásunkat, csak annyit kell tenniük, hogy gépjármű- vagy lakásbiztosítási szerződésük megkötésekor jóváhagyják az elektronikus kommunikációt. Az elektronikus kommunikáció engedélyezésére utólag is van lehetőség ügyfélszolgálati irodáinkban. Biztosítónk a szolgáltatás aktiválásáról sms-értesítést küld.”

Kurunczi Rita, az Időkép.hu meteorológusa

  • „A zivatarok 85%-a a májustól-augusztusig tartó időszakban, míg azok 95%-a a nyári félévben kerül regisztrálásra; számuk országos szinten évente 28 és 33 közé tehető. Mivel a viharokat gyakran kísérik viharos széllökések, jégeső, felhőszakadás – ez akár villámárvizet is generálhat – jelentős anyagi károkat okozhatnak.”

Kapcsolódó tartalmak

Generali Viharjelző SMS
Megnövekedett ügyfélforgalom a Generali ügyfélszolgálati pontjain
A Generali felkészült a kárbejelentési rohamra

Céginformációk

Generali-Providencia Biztosító Zrt.

A Generali-Providencia ötszörös Kiváló Márka, az Euromoney brit gazdasági-üzleti magazin felmérése alapján 2005-ben Kelet-Közép-Európában a szektor legjobb vállalata, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének véleménye alapján többszörös szolgáltatás minőségi verseny győztes. 2006-ban megkapta a legjobb kelet-közép-európai biztosítónak járó elismerést a Nemzetközi Alkusz Szövetségtől. Ugyanebben az évben elnyerte a European Foundation for Quality Management „Elismerés a Kiválóságért” nemzetközi elismerését. 2007-ben General Casco terméke magyar minőség díjas lett, e-oktatás kategóriában Magyar Minőség Háza díjat nyert, weblapja pedig elnyerte az Év Honlapja 2007 elismerést. 2008-ban a magyarországi Good CSR Program keretében társadalmi felelősségvállalás díjat nyert. Az 1,2 millió ügyféllel rendelkező Generali-Providencia Biztosító Zrt. a hazai biztosítási piac második legnagyobb biztosítótársasága, a 14 közép-kelet-európai országban működő Generali PPF Holding B.V. leányvállalata. A Holding leányvállalatain keresztül 14 milliárd euró értékű vagyont kezel, és a régióban 10 millió ügyféllel rendelkezik. A Hollandiában bejegyzett Generali PPF Holding szervezeti központja a Cseh Köztársaság területén, Prágában van. A Generali PPF Holding B.V. az  Assicurazioni Generali (51%) és a PPF Csoport (49%) közös vállalata.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr