rss
Biztosítással a viharszezon ellen

Biztosítással a viharszezon ellen

Csütörtökön délután vihar és felhőszakadás pusztított az ország keleti felében, mely több mint 100 településen okozott jelentős károkat. Az előrejelzések szerint a következő napokban, hetekben is számíthatunk záporokra, zivatarokra. A Generali-Providencia Biztosító Zrt. felelős vállalatként időben fel kívánja hívni a figyelmet a megelőzés fontosságára, melynek egyik módja vagyontárgyaink biztosítása.

Kulcsinformáció

  • Május 5. óta folyamatosan érkeznek a viharokkal kapcsolatos kárbejelentések a Generali biztosítóhoz, eddig a becsült kár összege több mint 33 millió forint.
  • Május 7-én 11 óráig összesen 365 kárbejelentés érkezett a Generalihoz, ebből  184 a vihar, 100 a villámcsapások, 59 a felhőszakadás, 22 pedig a jégeső miatt keletkezett.
  • 2009-ben a szélsőséges időjárás a lakóingatlanokban okozta a legtöbb kárt.
  • A Generalihoz a legtöbb bejelentés – csaknem 26 500 darab – 2009-ben a vihar által okozott károkra érkezett, de számottevő volt a villám és a jégeső általi károk nagysága is.
  • A meteorológusok vizsgálatai alapján a zivatarok 95 százaléka a nyári időszakban kerül regisztrálásra, az éves zivatarátlag 28 és 33 közé tehető.

Az eredeti sajtóközlemény

Biztosítással a viharszezon ellen

Fényképek

Idézetek

Hajas Gábor, a Generali vagyonbiztosítási üzletágának igazgatója

  • „Természetesen sok mindent tehetünk azért, hogy egy-egy ilyen extrém időjárási eset kapcsán megelőzzük a kárt, de sajnos a káresemény nem minden esetben védhető ki. Ha bekövetkezett a baj, nagy segítség, ha rendelkezünk vagyonbiztosítással, mely fedezetet nyújt a károkra. A biztosítás kiválasztásánál érdemes megvizsgálnunk az egyes biztosítók kárrendezési szolgáltatásait is, hiszen a káreseményt követően mindannyian azt szeretnénk, hogy minél előbb rendezni tudjuk a felmerült károkat.”
  • „Annak érdekében, hogy az ügyfelek minél egyszerűbben és gyorsabban intézhessék kárbejelentésüket, a Generali a point of service szemléletet alkalmazza kárrendezési szolgáltatásai során, ügyfeleink így a bejelentéstől a kárügy lezárásáig mindent egy helyen intézhetnek el. Szintén az ügyfelek kényelmét szolgálja, hogy a Generalinál továbbra is lehetőség nyílik a károk bejelentésére telefonon vagy interneten, a Generali TeleCenteren keresztül.”
  • „A Generali igyekszik szolgáltatásait is a folyamatosan változó igényeikhez igazítani. Mindezek szellemében újítottuk meg tavaly Házőrző biztosításunkat, amely Prémium csomagunkkal kiegészülve lehetőséget nyújt arra, hogy ügyfeleink otthonunkat úgy biztosítsák, hogy csak a számunkra fontos szolgáltatásokért fizessenek. A mai biztosítási piacon kuriózumnak számító biztosítási módozatunk például olyan plusz szolgáltatásokat is ad, mint a kert veszélytelenítése vihar és jégverés után. A cascóval rendelkező autótulajdonosok pedig a vihar, jégeső által megrongálódott autók kártalanítása során is számíthatnak a biztosító segítségére.”


Kurunczi Rita, az Időkép.hu meteorológusa

  • „Június első hetében leginkább a nyírségi településeket sújtotta a vihar, Kemecsén és Sényőn például tojás nagyságú, csaknem 5 cm-es jég esett. Szabolcsban közel 3500 lakóépületet rongált meg a hatalmas kifutószéllel érkező vihar, Nyírbogdányban 9 embernek ideiglenesen még az otthonát is el kellett hagynia. A megrongálódott házakon kívül a rengeteg kidőlt fa, letört ág okozott jelentős fennakadásokat a közlekedésben is. A térségben összesen 7011 épület sérült meg az ítéletidőben, ezen túlmenően csaknem 37 ezer hektárnyi ültetvényt tett tönkre a szélsőséges időjárás.  3 nappal később a Dunántúlon zivatarcellák egész sora pattant ki, melyek közül az egyik szupercellává fejlődve áthaladt Budapesten is. Június 11-én Adácson tornádó pusztított. Június 16-án a Somogyban 90-110 km/h-s viharos széllökéseket mértek, a vihar útját mindenütt levert cserepek, derékba tört fák, lesodort tetők jelezték. Pécsett 5 cm átmérőjű jég is hullott, mely számtalan betört szélvédőt, redőnyt és ablakot hagyott maga után.”

Kapcsolódó tartalom

A Generali honlapja

Céginformációk

Generali-Providencia Biztosító Zrt.

A Generali-Providencia ötszörös Kiváló Márka, az Euromoney brit gazdasági-üzleti magazin felmérése alapján 2005-ben Kelet-Közép-Európában a szektor legjobb vállalata, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének véleménye alapján többszörös szolgáltatás minőségi verseny győztes. 2006-ban megkapta a legjobb kelet-közép-európai biztosítónak járó elismerést a Nemzetközi Alkusz Szövetségtől. Ugyanebben az évben elnyerte a European Foundation for Quality Management „Elismerés a Kiválóságért” nemzetközi elismerését. 2007-ben General Casco terméke magyar minőség díjas lett, e-oktatás kategóriában Magyar Minőség Háza díjat nyert, weblapja pedig elnyerte az Év Honlapja 2007 elismerést. 2008-ban a magyarországi Good CSR Program keretében társadalmi felelősségvállalás díjat nyert. Az 1,2 millió ügyféllel rendelkező Generali-Providencia Biztosító Zrt. a hazai biztosítási piac második legnagyobb biztosítótársasága, a 14 közép-kelet-európai országban működő Generali PPF Holding B.V. leányvállalata. A Holding leányvállalatain keresztül 14 milliárd euró értékű vagyont kezel, és a régióban 10 millió ügyféllel rendelkezik. A Hollandiában bejegyzett Generali PPF Holding szervezeti központja a Cseh Köztársaság területén, Prágában van. A Generali PPF Holding B.V. az  Assicurazioni Generali (51%) és a PPF Csoport (49%) közös vállalata.

Csütörtökön délután vihar és felhőszakadás pusztított az ország keleti felében, mely több mint 100 településen okozott jelentős károkat. Az előrejelzések szerint a következő napokban, hetekben is számíthatunk záporokra, zivatarokra. A Generali-Providencia Biztosító Zrt. felelős vállalatként időben fel kívánja hívni a figyelmet a megelőzés fontosságára, melynek egyik módja vagyontárgyaink biztosítása.

Kulcsinformáció

Május 5. óta folyamatosan érkeznek viharokkal kapcsolatos kárbejelentések a Generali biztosítóhoz, eddig a becsült kár összege több mint 33 millió forint.
Május 7-én 11 óráig összesen 365 kárbejelentés érkezett a Generalihoz, ebből  184 a vihar, 100 a villámcsapások, 59 a felhőszakadás, 22 pedig a jégeső miatt keletkezett.
2009-ben a szélsőséges időjárás a lakóingatlanokban okozta a legtöbb kárt.
A Generalihoz a legtöbb bejelentés – csaknem 26 500 darab – 2009-ben a vihar által okozott károkra érkezett, de számottevő volt a villám és a jégeső általi károk nagysága is.
A meteorológusok vizsgálatai alapján a zivatarok 95 százaléka a nyári időszakban kerül regisztrálásra, az éves zivatarátlag 28 és 33 közé tehető.

Az eredeti sajtóközlemények

Fényképek

Idézetek
Hajas Gábor, a Generali vagyonbiztosítási üzletágának igazgatója.

„Természetesen sok mindent tehetünk azért, hogy egy-egy ilyen extrém időjárási eset kapcsán megelőzzük a kárt, de sajnos a káresemény nem minden esetben védhető ki. Ha bekövetkezett a baj, nagy segítség, ha rendelkezünk vagyonbiztosítással, mely fedezetet nyújt a károkra. A biztosítás kiválasztásánál érdemes megvizsgálnunk az egyes biztosítók kárrendezési szolgáltatásait is, hiszen a káreseményt követően mindannyian azt szeretnénk, hogy minél előbb rendezni tudjuk a felmerült károkat.”

„Annak érdekében, hogy az ügyfelek minél egyszerűbben és gyorsabban intézhessék kárbejelentésüket, a Generali a point of service szemléletet alkalmazza kárrendezési szolgáltatásai során, ügyfeleink így a bejelentéstől a kárügy lezárásáig mindent egy helyen intézhetnek el. Szintén az ügyfelek kényelmét szolgálja, hogy a Generalinál továbbra is lehetőség nyílik a károk bejelentésére telefonon vagy interneten, a Generali TeleCenteren keresztül.”

„A Generali igyekszik szolgáltatásait is a folyamatosan változó igényeikhez igazítani. Mindezek szellemében újítottuk meg tavaly Házőrző biztosításunkat, amely Prémium csomagunkkal kiegészülve lehetőséget nyújt arra, hogy ügyfeleink otthonunkat úgy biztosítsák, hogy csak a számunkra fontos szolgáltatásokért fizessenek. A mai biztosítási piacon kuriózumnak számító biztosítási módozatunk például olyan plusz szolgáltatásokat is ad, mint a kert veszélytelenítése vihar és jégverés után. A cascóval rendelkező autótulajdonosok pedig a vihar, jégeső által megrongálódott autók kártalanítása során is számíthatnak a biztosító segítségére.”

Kurunczi Rita, az Időkép.hu meteorológusa.

„Június első hetében leginkább a nyírségi településeket sújtotta a vihar, Kemecsén és Sényőn például tojás nagyságú, csaknem 5 cm-es jég esett. Szabolcsban közel 3500 lakóépületet rongált meg a hatalmas kifutószéllel érkező vihar, Nyírbogdányban 9 embernek ideiglenesen még az otthonát is el kellett hagynia. A megrongálódott házakon kívül a rengeteg kidőlt fa, letört ág okozott jelentős fennakadásokat a közlekedésben is. A térségben összesen 7011 épület sérült meg az ítéletidőben, ezen túlmenően csaknem 37 ezer hektárnyi ültetvényt tett tönkre a szélsőséges időjárás.  3 nappal később a Dunántúlon zivatarcellák egész sora pattant ki, melyek közül az egyik szupercellává fejlődve áthaladt Budapesten is. Június 11-én Adácson tornádó pusztított. Június 16-án a Somogyban 90-110 km/h-s viharos széllökéseket mértek, a vihar útját mindenütt levert cserepek, derékba tört fák, lesodort tetők jelezték. Pécsett 5 cm átmérőjű jég is hullott, mely számtalan betört szélvédőt, redőnyt és ablakot hagyott maga után.”

Kapcsolódó tartalmak

Céginformációk
Generali-Providencia Biztosító Zrt.

A Generali-Providencia ötszörös Kiváló Márka, az Euromoney brit gazdasági-üzleti magazin felmérése alapján 2005-ben Kelet-Közép-Európában a szektor legjobb vállalata, a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének véleménye alapján többszörös szolgáltatás minőségi verseny győztes. 2006-ban megkapta a legjobb kelet-közép-európai biztosítónak járó elismerést a Nemzetközi Alkusz Szövetségtől. Ugyanebben az évben elnyerte a European Foundation for Quality Management „Elismerés a Kiválóságért” nemzetközi elismerését. 2007-ben General Casco terméke magyar minőség díjas lett, e-oktatás kategóriában Magyar Minőség Háza díjat nyert, weblapja pedig elnyerte az Év Honlapja 2007 elismerést. 2008-ban a magyarországi Good CSR Program keretében társadalmi felelősségvállalás díjat nyert. Az 1,2 millió ügyféllel rendelkező Generali-Providencia Biztosító Zrt. a hazai biztosítási piac második legnagyobb biztosítótársasága, a 14 közép-kelet-európai országban működő Generali PPF Holding B.V. leányvállalata. A Holding leányvállalatain keresztül 14 milliárd euró értékű vagyont kezel, és a régióban 10 millió ügyféllel rendelkezik. A Hollandiában bejegyzett Generali PPF Holding szervezeti központja a Cseh Köztársaság területén, Prágában van. A Generali PPF Holding B.V. az  Assicurazioni Generali (51%) és a PPF Csoport (49%) közös vállalata.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr