rss
Elindult az első hazai SMR szolgáltatás

Elindult az első hazai SMR szolgáltatás

A Privy Council Communications Magyarországon és a régióban elsőként  indította el a hagyományos sajtóközlemény műfaját alapjaiban megreformáló saját SMR-szolgáltatását, a Hírlabort, mely hosszú távon is alkalmas a média és a tartalomfogyasztók változó igényeinek kielégítésére.

Kulcsinformációk

  • A sajtóközlemény eddig ismert kialakítása már nem felel meg azoknak a követelményeknek, melyek a digitális technológia elterjédéséből, illetve a közösségi média térnyeréséből fakadnak
  • Ma már csak az egyéni igények szerint felhasználható, gyorsan testre szabható, informatív sajtóanyagok alkalmasak az újságírók (és a bloggerek) munkájának hatékony támogatására
  • A Privy Council Communications Magyarországon elsőként indított el egy olyan szolgáltatást, amely egy közösségi funkciókkal, kiegészítő tartalmakkal ellátott újfajta közlemény alkalmazását teszi lehetővé
  • Az SMR, azaz közösségimédia-közlemény segítségével egy pillanat alatt felmérhető, miről szól az adott sajtóanyag, és a legtöbb lényeges információ egyszerűen megtalálható.
  • Az új közleményformátum funkciói lehetővé teszik továbbá az anyagra mutató link mentését a saját könyvjelzők közé, annak megosztását a legfontosabb közösségi felületeken, illetve a kapcsolatfelvételt a témával kapcsolatos kérdések feltevése érdekében.

Az eredeti sajtóközlemény

Link: Elindult az első hazai SMR szolgáltatás.

Videók


Fényképek



Idézetek

Szabados Krisztián, ügyvezető igazgató:

  • “Az a célunk, hogy folyamatosan olyan újdonságokat vezessünk be a piacra, melyekkel más ügynökségek még nem rendelkeznek, és amelyek által unikális, speciális szolgáltatást tudunk nyújtani az ügyfeleinknek”
  • “A Hírlaboron az ügyfeleink gyakorlatilag megláthatják, milyen lesz a pr jövője, hiszen itt olyan típusú információkat olvashatnak és olyan tálalásban, ahogyan még soha Magyarországon.”
  • “Ügyfeleink egy helyen megtalálhatnak mindent, ami ahhoz szükséges, hogy a közösségi médiatérbe be tudjanak lépni.”
  • „Egy újságíró napi 20-30 sajtóközleményt kap, és akik ebben az információkavalkádban nem tudnak újat mutatni, azok elvesznek”

Madalina Rita újmédia stratéga, vezető tanácsadó:

  • “Most már napi szinten tapasztaljuk, hogy ügyfeleink döntő többsége érdeklődik a webkettes megoldások iránt, ami jó jel, mert mutatja, hogy érzékelik, hogy érdemes kiaknázni az általuk nyújtott lehetőségeket.”
  • “Mi irányt tudunk mutatni, végigkísérjük ügyfeleinket a megvalósítás során, valamennyi lépés megtételekor segítjük őket.”

Kapcsolódó tartalmak

Mi az SMR?
Mi a Hírlabor?
A Privy Council Communications új honlapja

Céginformációk

Privy Council Communications
A Privy Council Communications 2003-ban alakult, a londoni székhelyű Communications First csoport tagja. A csoport árbevétel szempontjából jelenleg az egyik legnagyobb magyarországi kommunikációs cégcsoport, 2008. évi árbevétele meghaladta az 1 milliárd forintot. A vállalatcsoport 2008-ban közel 40 millió forint értékben nyújtott támogatást társadalmi célú szolgáltatással fogyatékosokkal foglalkozó és a kultúra területén működő civil szervezeteknek, intézményeknek. A Privy Council  stratégiai kommunikációs tanácsadásra, válságkommunikációra, médiamenedzsmentre és általános Public Relations tevékenységre fókuszál.


www.hirlabor.hu

A Hírlabor a Flow Public Relations, Magyarország egyik vezető pr-ügynökségének SMR-gyűjtő site-ja. Itt találhatók azok a közlemények, melyeket az ügynökség megbízói már nem hagyományos sajtóközleményként, hanem közösségi funkciókkal gazdagított információgyűjteményként küldenek ki a sajtó munkatársai számára, megkönnyítve ezzel munkájukat. További információkat a Flow Public Relations honlapján talál, az SMR felépítéséről pedig itt olvashat. Ön is...

Folytatás »

Elérhetőségeink

  • twitter
  • facebook
  • linkedin
  • youtube
  • flickr

Fotók » Flickr